tiistai 27. elokuuta 2013

kuvat kertoo enemmän ko 1000 sanaa

Heiii kaikki!!!! 
En oikeen tiiä mitä tänää kirjottaisin.
Mun vaa tekee mieli kirjottaa tänne jotain
mutta en tiedä että mitä.
Sillä mulla ei oo aihetta mitä kirjottaisin eikä
tänään oo oikeen tapahtunukkaa mitään jännää.
 
 Voisin kirjottaa vähän erikoisemman blogimerkinnän tästä!
kertoa kaiken kuvilla ja kuva teksteillä X)

aamulla leikin habamiestä ja poseerasin samalla
tavalla ko habamiehet.

Tuuletusta ja onnistumista
koska pelasin

Tässä kohtaa kaikki meni huonosti ja KUOLIN
 
 tässä mä mietin että pitäs kouluun jo lähtee :D 


kun tulin koulusta takasin kotiin

sitte mä taas mietin et pelaisinko jotai

täs mä huokaan et ei luoja näit on liiikaaa

täs mä sanon nyt heipsut tältä päivältä!!



joo elikkäs tein vähän erillaisen blogimerkinnän en tiiä toteutus ei täl kertaa ollu oikee hyvin tehty sillä sain tän inspiksen samaa aikaa ko kirjotin tätä merkintöö xD
mutta siinä mun päivä lyhennetynä :D 
kelasin jossain välissä tehä semmoi MyDay videooon mut sitte kelasin tehä sen sitte vasta ko oon jonku frendin kans ettei siit tuu semmosta yyber tylsääää videooo :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti