keskiviikko 7. elokuuta 2013

Aivot narikkaan

Tosiaan tässä joitakin pätkiä siitä kun liityin hikisten teinipoikien joukkoon :D 
Toisinaan on hyvä välillä heittää aivot narikkaan :D:D:DDDDDD
Kyllä tiedän toisinaan oon epätavallinen tyttö sillä mun mielestä on ihan okei mennä pelaa pleikkaa moneks tuntii poikien kans mielummin ko kattoo tyttöjen kans jotai saippua sarjaa teeveestä :DD
okokok huono esimerkki mut kuiteski ymmärsitte pointin? :D
En oo nii tyttömäinen tyttö mitä kaikki olettaa :D
mutta tosiaa oli kivaa hengaille Ximin, Levarin, Ketkun, Snufferin(se ei tykänny et sanon sitä snufferis :c)  ja Bluen kans.  
Mutta mun on pakko kertoo et Snufferilta jäi suklaapatukka meijän jääkaappiin ette ikinä arvaa kuka söi sen. KYLLÄ SE OLIN MINÄÄÄÄ TINTINTITNTITNIIIIII >:D
Toivottavsati pian tulee taas yhtä jännä peli ilta/yö koska minul ainaki oli kivaa koska jutut oli 5/5
Eipä mulla varmaa lisättävää video puhukoon puolestani :D


Voiko tähän enään sanoa mitään NO EI!

JA täs jotain random kuvia vaihteeks :D

 eripari sukat!
 tää on tää kuva missä jalkani vammas xD
 Angela rakas ystäväni toi nää namit tuliaiseks Kreikasta :3
Ja lopuks vähä High Fiveä!

1 kommentti: