torstai 22. elokuuta 2013

Dream on!

Tosiaan oon tässä ollu kipeenä jonkun aikaa ja huomenna yriträn hilaaa perseeni takas kouluun :D 
Ja ylihuomenna on Anaal Nathrakhin keikka sitä ootan innolla ja mielenkiinnolla koska en oo vielä sitä nähny livenä vaikka se kuuluuki yhtiin suosikki bändeistä.

Ja tuossa iskä tilas koko perheelle liput Traconii ko veli haluu mennä sinne nii sit koko konkkaronkka mennää sinne xDDDDD

No tosiaaan ihan jeesh mennä sinne kattelee ko luultavasti kavereitaki näkyileee sielä paljon :D 

Mutta tuotan kaikille pettymyksen en aikonu Cossata mitään :D 
Mutta tosiaan sitäki odotan mielenkiinnolla koska en tosiaankaa ole ikinä ollu Coneissa joten tiiän vaa sen että sielä on luulatavsti yli kalliita pockyja XD 
Mutta jos mulla olis se mun kauan haluttu Kigurumi nii laittasin sen sinne päälle mutta ei , ei ole :c
http://2013.tracon.fi/      <---  tuolta löytyy lisää tieto ja infoa siitä conista :D

Mutta asiasta pinkkiin leivänpaahtimeen xDDD
Täs nyt ko ollu 3 päivää himas kipeenä on miettiny kaiken näköstä.
Esim. sitä et rakastan läheisyyttä mut samalla pelkään sitä aivan saatanasti.
Kuulostaa hassulta mutta niin se vain on.
Ja ko mitä kaikkee täs lyhyes ajas on tapahtunu nii ihastuminenki on aivan saatanan pelottavaa.....
Ja en ikinä halua menettää yhtäkää mun läheistä sillä seki oli yyber rankkaa kesällä ko isomummi kuoli...

Mut toisaalta jos mulla olis maailma jossa kaikki olis hyvin nii olis seki aika pelottavaa :D 
Sillä kaikki olis liian täydellistä sillon..
Ei pystyis enää unelmoimaan ja haaveilemaan ko kaikki olis jo täydellistä.
Pystyis vaan miettimään että millon tää kaikki ihana viedään pois.
Ei sekään olis hyvää elämää..

Mut oon ilonen et oon saanu mun elämää jo takas raiteille.
Kiitos kaikki kuuluu mun läheisille ystäville jotka on jaksanu olla tukena :3
Silti jaksan unelmoida ja haaveilla paremmasta.
Paremmista ajoista ja siitä että jokupäivä mäkin oon ehkä onnellinen aidosti.
Ei tarvis miettiä mitään...
Voisin vaaa juosta nurmikolla ja nauraaa ja hymyillä koksa olisin nii onnellinen 

Tiiän kaikilla on vaikeeta joskus mutta ei vaan saa luovuttaa!!!!
Pitää jaksaa eteenpäin ja unelmoida paremmasta sillä joku päivä se vielä tapahtuu.
Vaikka joinaki hetkinä se tuntuu kaukaa haetulta.. silti ei saa luovuttaa pitää jaksaa
jaksaa yrittää unelmoida ja muutenki pitää jaksaa yrittää jatkaa eteeenpäin 
vaikka kuinka alhaalla olis ja tähän kohtaa voisin lainata yhtä kohtaa eräästä biiisistä 
"I believe that we all fall down sometimes
Can't you see that we all fall down sometimes?" - Andy sixx (Black veil Brides - Lost it all)


"Sing whit me,
Sing for the year,
Sing for the laughter n' sing for the tear.
Sing with me
If it's just for today,
Maybe tomorrow the good lord will take you away.


Dream on, dream on, dream on,
Dream yourself a dream come true.
Dream on, dream on, dream on,
And dream until your dream comes true.
Dream on, dream on, dream on, dream on,
Dream on, dream on, dream on, ah. ah." 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti