sunnuntai 11. elokuuta 2013

~~

En oikeen tiiä mitä kertoa.
Koulu alko torstaina meille tuli uus luokan ohjaaja ja pari uutta luokkalaista.

Mut eipä me oikeestaaan olla tehy koulussa vielä mitää ko perjantaina meil oli vapaa päivä samoin maanantaina on.

Äääh.. en oikeen osaa laittaa mun ajatuksia sanoiks sillä mun pää ja mieli seikkailee aivan jossain muualla.
Tässä muutamat päivät vaaan miettiny kaiken näköstä..

Ja eilen sain kokeee jotain aivan järkyttävän ihanaa.
Juttelin prätkähiiren ja äitin kans paaaaaaaaljon kaikesta.
Ja huomasin että kui paljon ne oikeeeesti välittää ja rakastaa mua yli paljon.

Mutta eilen tietyt sanat joka eräs ihminen sano jäi nakertaaa mun aivoja.
Ne sanat nakertaa nii syvälle ettei niitä helposti saa sieltä pois vaikka kuinka yrittäää....
Ehkä pitäis vaan asian olla ja olla välittämättä mutta mitä enemmän yritän olla välittämättä sitä enemmän mietin niiitä sanoja ja sitä kuinka ne nakertaa mua sisältä päi...


MUTTA VIELÄ JOKU PÄIVÄ NÄYTÄN KAIKILLE ETTÄ KAIKKI ON HYVIN JA ETTÄ OON ONNELLINEN!!!!!!


"I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming home
let the rain wash away
all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits
and they've forgiven my mistakes
I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming"


voisin laittaa kuviaki







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti