lauantai 31. elokuuta 2013

Kriisiapua tarvitaan!!!

ÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!

mulla on hirvee hiuskriiiiisi :c
Haluisin pitää nää pinkki blondit mut nää on ollu jo nii kauan
et kaipasin jotain vaihtelua tosin oli mulla kesällä hetken aikaa se siniset otsahiukset :D
mut yääh kattelin vanhoja kuvia ja yhyyyy tuli ikävä mun koko pinkkejä hiuksia ;___;
No päätin tehä jaksauksen sillain että näyttäis että kaikki hiukset olis pinkit paitsi noi pisimmät blondit ja päätin kokeilla vähän erillaista silmä meikkiä.

 


tosiaan käänsin vaa toiselle puolelle jakausen ja totesin että olishan nekin iha kivat niinki mut otsa hiukset pitäis leikkaa. 
Tää on väärin ko tykkään molemmista vaihto ehdoista tosta miten on noissa kuvissa ja siten miten mulla on aina! 
En osaa päättää tai sit leikkaan otsa hiukset sillai että vaoin aina välillä vaihtaa jaksausta toiselle sivulle että saan noi hiukset tollai.
Tai en tiiä! 
Vihaan hiuskriiiseja alkaa ahdistaa ja suututtaa oma peilikuva! 

Välillä vaa miettii et olis helpompi vaa käyttää peruukkeja :D 

vois aina vaihtaa peruukkia ko tahtoo vaihtelua hiuksiiin.
Meinaa alkoo pää lahota näihin hiuskriiseihin!

 I don't speak Human
You can't understand a word I'm saying

I hear the voices from the wild, they taught me how to see

En tiiä ymmärtääkö kukaan tata tunnetta samalla lailla ko minä.
Sillä hiukset on mulle kaikki kaikessa!
Sen takia en anna kenenkää koskea niihin tai mitään!
 
Toivosin et saisin täydelliset hiukset mut se taitaa olla liikaa toivottu :D


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. no möööyyy! mulla on ollu musta pinkit ja sit jos haluunki sen mustan pois nii siin on kauhee urakka taas ottaa sitä pois :C yäääh! en tosiaaan tiiä mitä tekisin näille mun hiuksille ;__;

      Poista