sunnuntai 25. elokuuta 2013

Keikkailua ja pusuja

Voisin sanoo näin että voisin kuolla onnellisesti! 
Olin eturivissä koko Anaal Nathrakhin ajan ja se toinen kitaristi ja basisti koko ajan firttaili sieltä mulle. Sit vielä ko keikka loppu nii basisti oli heittämäs sitä setti listaa yleisöö mut sit se ojens ja anto sen mulle! 


Sitte ko se keikka oli loppu mentii ulos chillailee ko ootin kyytii himaa nii sitte siihen Nosturin ulos tuli se toinen kitaristi ja basisti jotka oli aikasemmin firttailu lavalta mulle ja vinkannu silmää.
Mentii sit sinne juttelee niitten kans ja ottaa kuvia niitten kans. Ja ko menin siihe niiitten keskelle nii ne anto mulle pusuja sain oikeeen muikeeen pusu kuvan :D
Ilmeeni kuvassa on ehkä maailman onnellisemman tytön ilme :D
ja tuo punatukkanen tyttö on mun hyväystävä Veera
 
Ja oon vähä pettyny koska en oikee saanu keikasta hyviä kuvia sillä sain 3 kertaa maiharista päähäni ja 3 kertaa tyyppejä niskaan joten en kehannu ees ottaa kännykkää esille kunnes viimosen biisin aikana sniikkasin nopiaa muutamia kuvia mutta niistä tuli heilahtaneita ja sumeita koska heiluin ko heinämies massan mukana :D 
 
 












Ilta oli mitä täydellisin!!!!!!! 
kiitti kaikille seurasta etenki veeralle,rikulle ja marsulle ^^
sitte näin sielä myös hennan ja sasun C:
 
Näin voisin sanoa että nyt voin uutta Anaal Natrakhin keikkaa odottaa hyvin mielin!!!! 

mutta nyt on pakko mennä fiilistelee ja hehkuttaaa! 
Tämä onnellinen tyttö kiittää ja kuittaa ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti