perjantai 23. elokuuta 2013

Did you really think that you could fix me?

Tänää ylitin itteni!!!
kyllä menin kouluun ilman MEIKKIÄ ja suurempi juttu on että MULLA OLI HIUKSET KIINNI!!! mulla on viimeeks ala-asteella ollu koulussa hiukset kiinni :D

ei ole yhtään meikkiä ja hiukset kiinni :D
okok myönnän muokkasin näitä kuvia siks koska otin ne aamulla klo 6:00 joten valotukset oli aivan perseeestä ja laatu oli rakeista XD
Sain tasan kaks onnistunutta kuvaa ilman meikkiä ja nuilla hiuksilla... 
Näytin koko ajan just heränneltä perseeseen ammutulta mursulta joka röhkii väärin päin :D

 
 
ÄÄh! näytän nii erillaiselta ilman mun silmä meikkejä 
En tuu varmaa ikin tottuu siihen et joskus meen ilman meikkii ja hiustenlaittoo julkisilla paikoilla.
Sillä nyt näytän noissa kuvissa Ns. "normaalilta" ihmiseltä...
Ehkä oon liian erillainen että tuo "normaalisuus" ei sovimulle ja että on ahdistavaa istua bussissa ilman meikkejä naamassa tai että hiukset on kiinni...

Se oli oikeesti aivan kamalaa ei voinu mennä hiuksien taakse piiloo toljottavia katseita :D 
Mutta kai tääki on jonkun laista siedätys hoitoa että osaisin hyväksyy itteni sellasena ko olen 
meikillä tai ilman...
Mut sinne on valitettavasti vielä piiitkä matka.. mutta etenen hitaasti mutta varmasti :D 



"Don't say I'm better off dead,
'Cause heaven's full and hell won't have me.
Won't you make some room in your bed?
Oh, well you could lock me up in your heart,
And throw away the key.
Won't you take me out of my head?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti