lauantai 20. heinäkuuta 2013

Valmistautumista

Kyllä oon tänää ekan kerran heränny klo 7:30 katoin kelloa ja olin että haistakaa paska mä yritän nukkkua lisää. No hetkisen aikaa nukuin vielä ja sitte nousin ylös klo 10:00.
Ja sitte tuli se kamalin vaihe VAAAAAAAAAAAAAAATTEEET!!!! 
Kamala vaatekriisi olivaihteeks koska olenha sentää keikalle menossa joten pitää näyttää "hyvältä" :D 
No puoltuntia pähkäilin ja pyörittelin vaatteita kunnes luovutin ja laitoin päälleni minu muffini minihameeen , mustan topin, rikotut mustat legginsit ja olin että tämä saa olla hyvä! 

Kun olin vaatteni valinnut tuli siis aika meikata no olen ehkä maailman tylsin meikkaaja koska meikkaan aina samalla tavalla mutta kuitenkin halusin jotain vaihtelua ja tappelin sitten ripsien kanssa. KYLLÄ irtoripsien... :D no sain ne kuitenkin jotenkin järkevän näkösesti silmiini.

Sitte tuliki hiousten vuoro. Sinäänsä helppo juttu mutta jostain syystä aina ko hiusten pitäis olla täydelliset tai hyvin nii ne eiiiiii vaan vittu mene mitenkää joten hermohan siinä meinas mennä! 
No sain sitte neki laitettua jotenki!

Ja tässä näin huomasin että vähäiset yöunet ei vaan ole mun juttu! Mikään ei ooo hyvin ja kaikki ärsyttää jos ei mee miten mä tahtosin...
Syynä vähäisiin yöuniin on SINISTER elokuva.. en enää ikinä kato kauhuleffoja yksin
sitäki leffaa pystyin vaa yksin kattoo 30min ja sit tuli se Ruohonleikkurikohtaus ja se oli mulle liikaa säikähin nii paljon etten varmaa ikinä oo säikähtäny noi paljoo ko siinä RUOHONLEIKKURIKOHTAUKSESSA! hyvä etten oikeesti kussu alleni xD 
Mut onneks facebookissa oli yksi ihminen jolle pystyin kertomaan tästä järkyttävästä kokemuksesta :D ja ruohonleikkurisa xD 
Ja se sano vielä että "rauhotu se oli vaan elokuvaa" ja noista sanoista mulla tuli tässä jälkeen päin mieleen Nalle Puh. Siinä yhessä jaksossa ku ne on sielä elokuvateatterissa kattomassa sitä yhtä elokuvaa ja Nasu pelkää ja hokee koko ajan silmät kiinni että "se on vain elokuvaa, se on vain elokuvaa" 

AINIIII KAIKKI KETKÄ ON MENOSSA TÄNÄÄ MAIDENIIIII JA NÄÄTTE MINUT TULKAAA IHMEESSÄ MOIKKAAMAAAN EN MINÄ TEITÄ SYÖ!!!! :D

mutta joo otin kuvia minu valmistautumisesta ja tässä on jotain niiistä c: 
 kun hiukset ei ole laitettu D:


 varpaaaaaaaat XD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti