lauantai 13. heinäkuuta 2013

tunteita ja tutti nameja

Oon tässä illalla/yöllä mietiskelly taas vaihteeks kaiken näköstä.
Ja mietin että onko kellään ikinä sellasta että päivällä ootte megailosii ja illan mittaa se mökmökö fiilis alkaaa pikkuhiljaa tulemaan?

No itellä tässä paripäivää menny sillai että ollu päivällä aina megailonen ja illalla alkaa miettimään kaikkea ja sieltä se mökömökö fiilis tulee...

Tässä mä mietiskelen samalla ko kirjotan tätä blogia ja syön Haribon tutti nameja että miten tää oikeesti on mahollista. Ei mulla ole edes syytä olla mökmökö mutta silti jostain syystä nyt vaan olen mökömökö ja tämä tunne ei ole yhtään hauska ko on ilonen mut samalla erittäin erittän mökömökö.

Ja ainii käväsin perjantaina kaverini kanssa kattomassa sen The long rangerin. Suosittelen sitä leffaa oli ihan sika hyvä ja nauroin :D 

 ja en oo ottanu kuvia täs lähipäivinä koska en vaan yksin kertasesti oo jaksanu joten lisäilen kuvia jotka sopii mun fiilareihin nytten.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti