torstai 18. heinäkuuta 2013

OSTOKSIA ja random kuvia

Kävin tänää myyrmannissa ostaa kengät ja käteen sattui muutakin pientä ko vaan en kengät :D

 Kengät on koko 39 
Ja ostettu skopunktenilta ja maksoin niistä 4,90€

 Käytiin kaupassa ja ostin Töötelö nomnom~
 Magneetti kynsilakkaa parrikappaletta 1€ kpl :D
ostettu tarjoustalosta :D
 Sitte PlayBoy hajuvesi 5€
Ripsiliima 5€ ja eyelineri 11€

Siinä oli minu ostokset tällä erää :D löysin kivat housutki mut ei ollu kokoja liian isoja kaikki :c
no ens kerrallasitte :D nyt vaan oottelen EMP tilausta ko sieltä tilasin paidan/tunikan :D 

Oon miettiny et tekisin videon miten laitan mun hiusset mut en sit tiiä :D 
Jos haluutte niii voi kyllä tehä koska mulla olis nytte aikaa tässä lähipäivinä tehä semmonen jos vaan teitä ihmiset kiinnostaaa.

Ja lauantaina on Iron Maidenin keikka joten minut voi bongailla sielä joten tulkee moikkailee 
jos törmäätte tai näätte kävelevän hattaran nii luultavasti se olen minä :D 


ja kuvan raiskausta miltä näytän :D






2 kommenttia:

  1. No kyll mä voisin jonkulaisen väkertäää ko kaikki kyselee aina et kui kauan mulla menee hiusten laitossa tai että kui saat niistä noin tuuuheeat joten pääsisin helpommalla et teen videon :D:D:DD

    VastaaPoista