tiistai 23. heinäkuuta 2013

Haaaaste!!!!

11 asiaa itsestäni
 
1. tykkään kaikesta söpöstä 
2.vaahtikset on parhaita
3.oon koukussa vamppyyripäiväkirjoihin (koska daimon♥)
4. Rakastan lävistyksiä ja tatuointeja 
5. Kavereita on aina mukava nähdä!
6.oon yleensä tosi ilonen ja nauran helposti 
7. toisinaan oon yyber herkkä.
8.ikävöin paljon tiettyjä ihmisiä joita en tuu koskaan enää näkemään.
9.oon tosi puhelias ja huumorintajunen
10.tykkään tutustua uusiin ihmisiin!
11.mörimöri musiikki on se mun juttu :D
  

Haastajan kysymykset
1. Ajatusten lukeminen,lentotaito vai näkymättömyys? Ajatusten lukeminen
2. Kaupunki vai maaseutu? Kaupunki
3. 3 asiaa mitä teit eilen? juttelin ehkä ihanimman ihmisen kans 2 tuntii puhelimes,laatu aikaa veljen kans♥ ja RUOKAAA♥XD
4.  2 asiaa mitä teit tänään? Heräsin ja korjasin konetta epätoivosesti xD
5. Yksi asia mitä aiot vielä tehdä tänään? laittaa hiukset
6. Ootko ratsastanu norsulla tai kamelilla?En mä oo mut haluisin ratsastaa norsulla :3
7. Millä murteella puhut?mulla on iha oma puhe tyyli joten hankkikaaa suomi-GlitterStar-suomi kirja xD
8. Vanhat Salkkarit parempia kuin uudet? No en mää semmosia edes kato XD
9. Minkä tv-sarjan tuottareita omistat? Falling skies,vamppyyripäiväkirjat
10. Jos luet kirjoja, niin minkä tyylisiä kirjoja tykkäät lukea?No mieluusti joku fantasia on iha jepsu
11. Elokuvissa: 2D vai 3D?no mulle sil ei oo sinäänsä väliä mut vihaan niit 3D laseja!!! XD

Sori ooon nii laiska etten jaksa haastaa ketään :s 
koska en keksi mitää kysymyksiä :c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti