tiistai 2. heinäkuuta 2013

Disney pelejä ja vaahtista purkissa!

Tää päivä on vaan mennyt lahnatessa ja löhöilyssä.
Totesin myös että lasten pelit ei ole mua varten!!!

Kyllä ostin eilen joknkun Disney pelin xbox360:lle ja tänään sitte innoissani päätin kokeilla
sitä. No huonot oli lopputulokset hermohan siinä meni! :D En ymmärrä että miten ne pikkulapset 
osaa sitä peliä ja että miten niitten hermo kestää sillä pelasin sitä puol tuntia ja men hermo totaallisesti! Äiti ja iskä katto että mitä mä kiroon ja ne vaan nauro mulle :D 

No jooo eipä mulla oikeestaan ole mitään kerrottavaa muutako että odotan viikonloppua ihan sikana! 
Nään pitkästä aikaa mun kummityttöä joka tulee koko viikonlopuks meille ja sserkutki tuloo tänne! :D 

 


                                                       nomnomnom~ toi Fluff Marshmallow on nii hyvää!!! 
                                                       suosittelen maistelemaaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti