maanantai 1. heinäkuuta 2013

Alotinpas tässä BLOGGAAAAAAMISEN!

Heips mun nimi on Heidi mut suurin osa tuntee mut nimellä GlitterStar tai pelkkänä Glitterinä. Oon -95 vuonna syntyny tyttö ja asustelen Vantaalla mun omalaatusen perheeni kanssa
johon kuuluu äiti, iskä, isosisko, pikkuveli ja 2 kissaa Belle ja Lilo.

 En oikeestaan tiiä mitä mun pitäis tähän ekaks kirjottaa joten anteeksi tästä huonosta postauksesta.
Ehkä haluisitte tietää enemmän musta. :D 

No ensinnäki mulla on omalaatunen persoona ja pukeutumis tyyli. Moni pikkulapsi kävelee vastaa ja huutaa "äiti kato ton tytön hiukset näyttää hattaralta" Olen luultavasti siis hattara C: 

Mutta joo RAKASTAN PINKKIÄ jos ette vielä huomannut niin tuutte sen vielä huomaamaan! 
Ja keräilen erillaisia Hello Kitty juttuja ! Musiikki on suuri osa mun elämään niinkuin varmaan aika monen. 

äääh! en oikeestaan osaa kirjottaa ittestäni mitään mikä kiinnostais ketään! :D 
Kyselkää itte mitä haluutte tietää ja muutenki kertokaa mistä haluisitte että kerron teille tai mistä haluisitte mun bloggailevan! C: 

NYT ON KUVIEN RAISKAUS AIKA >:D 

                                       Tää on jo melko vanha kuva otettu vappuna ja siinä on mun
                                        ihkut vappu meikit ja mekko näkyy hieman c:

                                      tää on se kuva jossa viimeistään tajusin että omistan
                                      alien silmät koska ne on nii isot ko jotkut lautaset xD


                                     Kyllä rakastan ilmeilyä se on ko harrastus mulle xD



                          kaikilllahan on edes yks bääääddääääs kuva joten mullakin on c:


 tässä näkyy mun taidokkaat kuvanmuokkkaukset! yeah samaa mieltä mulla ei vaan ole semmosta taitoa joten en yleensä muokkaile kuviani tämän takia koska en vain osaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti