maanantai 5. syyskuuta 2016

Perheen lisäystä

En oo taas vaihteeks nähny tyttöjä pitkään pitkään aikaa..
Pimpulaa toki nään sillon tällön koulussa mut yleensä vaan moikataa ko nähää ruokalassa vaan.

En oo Scaariakaan nähny yli 5kk ja eipä hirveesti ees viestitellä wapissa... keskustelut yleensä menee siihen et "mitäs kuuluu" ja toinen vastaa "ihan okei" tai lähettää jonkun yyber hauskan memen ja lähettää vaa nauru emojin.

Oon koko ajan tosi väsyny koulun takia..
Ja osittain pelkään et palan loppuun jo näin parin viikon koulun käynnin jälkeen.. mut ei sekään oo normaalii et tän parin viikon ajan oon menny kouluuun ja ko pääsrn kotiin meen saman tien parin tunnin päikkäreille oon pari tuntia hereillä.. ja alkaa väsyttää taas että meen nukkuu jo yö unille klo 21

Nukkuminen ja väsymys on se suurin syy miks en oo nähny ketään tai oikeen puhunukkaan kellekkään sillä mä vaan nukun..

Olin viikonloppuna tampereella Traconissa ja cossasin Jijiä.
Noh seki et lauantaina hetäsin klo6 laittaa cossia ja klo8 alettiin ajaa tampereelle..
Koko päivä meni conissa ja olin taas klo 21 iha valmis menee nukkuu mut sitte pääsinki leikkii pelastavaa enkeliä Aksulle.

Totta kai jelppaan kaveria hädässä mut jos ei olis ollu niin hyvä frendi ko Aksu.. nii.. olisin valinnu sen nukkumatin ennemmin.

Ja MÄ SAIN VIHDOINKI KISSEN!!!!!
4v kollin ! Ei olla lopullista nimee viel päätetty sillä villelle ei kelpaa Lucifer jonka olisin halunnu ja se halus Elviksen...

Ja sen nimi on ollu 4vuotta Esa mut eipä se sitä nimeä edes kuuntele ko sanoo Esa nii ei edes pää liikahda et  "mitä minäkö?"

Se on tosi hyvin kotiutunu meille syö jo ihan hyvin ja käy laatikolla.. tosin viel on hieman arka , säikky ja ujo..
Ja ei oikee taho leikkiä vaan nukkuu koko ajan vähä niinko minä..

Se aina tulee nukkuu mun jalkojen viereen samaan kohtaan joka kerta ko oon sängyllä makoilemas tai nukkumas.

1 kommentti:

  1. Söpö pieni lutunen. Ihana aivan! Kaikkea hyvää sinulle syksyn päiviin.

    VastaaPoista