sunnuntai 28. elokuuta 2016

I may look happy, but honestly dear, the only way I'll really smile is if you cut me ear to ear.



Tahtoisin edes pienen hetken että mulla olis kaikki okei.
Ilman kipua, ilman ahdistusta, ilman eds:ää..
En oo aikoihin valittanu muille ihmisille mun kivuista..
Nykyää en edes osaa.. edes Villelle.. yleensä oon vaa sillon vitun kiukkunen
ko muhun sattuu.. koska oletan jo et se tietää et muhun sattuu 24/7

Kavereillekaan en hirveesti puhu mun kivuista..
Koska sit mulle vaan tulis sellanen fiilis et "aina mä vaan valitan"
Koska kun en puhu nii pystyn fb:hen heittää läppää "loma matka belgiaa pelkällä menolipulla"
Ihmiset ei tiedä mitä meinaan sillä.. ellei oo lukenu uutisia parinvuoden takaa ja muista niitä..

 Sillä pelkällä menolipulla belgiaan.. joutuisin muuttaa sinne.. joutuisin hankkimaan belgian kansallisuuden.. saisin sen jälkeen tän ikuisen tuskan ja kivun pois.. Sillä belgiassa on laillistettu eutanasia  eli armomurha..

Kyllä viime päivinä on kaiken näköstä juolahtanu mun mieleeni sillä en vaa kestä tätä enää..
et kipujen takia mulla on paska olla ja väsyttää 24/7

Oon ihme ja kumma käyny kouluu jokapäivä paitsi yks päivä mul oli nii kova migreeni etten päässy. Mut se on mulle jo iso askel että oon menny jokapäivä sinne kouluu koska ahdistaa ne kaikki ihmiset sielä..
Jopa mun parhaat ystävät ahdistaa mua..

eilen piti olla kans kivaa noh aluks oliki..
mut sit taas väärät ihmiset alkaa avautua mulle ja oon iha sillai SOS !!!
Enkä mä nyt voi sillee sanookkaa känniselle puol itkeville ihmisille et "TURVATKIII EN HALUU TIETÄÄ"

I've got a secret.
It's on the tip of my tongue, it's on the back of my lungs.
And I'm gonna keep it.
I know something you don't know.


Ja jos jossain on se lampun henki jolta saa kolme toivetta nii mun toiveet olis et 1.rahaaa ofc 2. et ihmiset joskus ees esittäis et ne kuuntelee ja ymmärtää mua ja 3. kyky unohtaa asioita nmitkä on ikuisuuden vahoja ja  silti ne vaivaa mua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti