perjantai 16. syyskuuta 2016

Turn the beat around, Turn it upside down

In the court yard
use to sing as loud as she could
locked away here
she's been quite lovely and good
but no one listens now
she's lost her voice
she had no choice





Tää on taas näitä hetkiä ko oon yksin kotona..
pitäis olla nukkumassa ko klo 6 herätys..
Mut en vaa osaa nukkua yksin.. 
koska mun ei oo ikinä tarvinnu.. 

Sillä 5 hengen perheessä aina joku kotona.
Sentakia vähän ärsyttää ko Ville 
lähtee "sauna iltaan" Kankelle keskellä kouluviikkoa.
Koska mun unet kärsii siitä..

Ja koska oon yksin kotona nii mietin taas kaikkea..
Mitä mulle on tapahtunu vuosien aikana ja lähi päivinä.





  

And it just goes on and on and on
On and on and on

Yeah, call the doc, I must be sick
Better get me my medicine
Now it's five o'clock, on the phone again
I think I might need another prescription




Nii kauan kamppaillu itteni ja pääkoppaa vastaan..
Oon selvinny syömishäiriöstä, viiltelystä ja itsetuhoisuudesta..
Silti sillon tällön ne tietyt monsterit päässä tulee välillä esille..

Oon jo osittain voittanu ihmisten pelon..
Sillä 2013 tapahtu kaiken näköstä.. ja mun lähimmät
ihmiset tietää niistä asioista vaan koska en oikee osaa käsitellä
sitä yhtä tapahtumaa..

Mut se romahdutti mua paljon mut olin onneks vahva ja pääsin kapuamaan
pois sieltä pimeydestä..
Kunnes sain taas romahduttavan tiedon että
oon vakavasti sairas..








Nyt enää isot kysymys merkit et MIKSI MINÄ?
Miks mä oon joutunu kokee ja kulkee läpi helvetin?
Miks just mun pitää olla sairas?
Miks just mun pitää luopuu mun unelmista jo nuorena?
Nyt ko multa kysytään että mikä musta tulee nii enpä oikeen osaa vastata mitään..
musta ei taida tulla mitään hyödyllistä?

Mulla on vaan niin usein niin turha fiilis..
koska musta ei oo kenellekkään apua tai hyötyä..
sillä viime päivät on ollu melko huonoja EDS takia...

Jopa koulun lopettaminen käyny mielessä.. vaikka valmistuisin jo ensvuonna..
mut tää on ehk liikaa mulle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti