keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Elämää ei sen enempää

Mulla on tällä kertaa jotain kivaa kerrottavaa!
Värjäilin tuossa perjantaina ittelleni kesä tukan, sillä olin jo kyllästyny siihen harmaaseen.. joka alko olemaan vihertävän harmaa koska en jaksanu koko ajan värjäillä sitä.
Värjäsin harmaan kokonaan pois ja nyt sen tilalla on kirkkaaan punanen! ja toisella puolella kirkkaan pinkki! MÄ NIIN TYKKÄÄN TÄSTÄ UUDESTA TUKASTA!

Mulla on on ollu täs hetken aikaa ihan kesäfiilis sillä ulkona on paistanu aurinko ja on lämmin<3
Ja ootan perjantaita innolla!! lähetää minä,ville,kanke ja julia hämeenkyläää! ja sinne on tulos kan jespu!!! Sitäki kiva nähä pitkästä pitkästä aikaa!

Toivon vaa et viikon loppun olis hyvä ilma et voitas grillata ja viettää aikaa siin äitin ja iskän takapihan ihanalla terassilla. Siel pystyis sit grillaamaan ja juomaan sivistyneesti (ainaki melkeeen)


En oo myöskään taas vaihteeks nukkunu.. toissa yönä en nukkunu ollenkaa ja viime yön nukuin parituntia. Ne parituntii oli ehk mun elämäni kamalimmat...
Kauheita painajaisia.. näin unta miten mä kuolen..

Ja siitä kuinka mun kuolemani vaikutti ihmisiin..
Sen unen jälkeen sainki unihalvaus kohtauksen...


Oon yrittäny pysyy lujana!
Ja oon mä siinä osittain onnistunukki!
Oon hieman ylpeä ittestäni.
Sillä mul on ollu taas niin kamala stressi,ahdistus et kaikkee käyny taas mielessä.

Ja sain tänää ehkä pieni muotosen paniikki kohtauksen..
Tää oli 3 mun elämäni aikana..
Tuntu ettei hengitys kulje.. sydän alkaa tykyttää tuhatta ja sataa... taju meinaa lähteä sillä pyörryttää..
Onneks se kesti vaan ihan hetken!

Nyt voisin kysellä ihmisiltä mitä ne oikeen tekee jos eksyisin jonkun luokse kahville ilman kahvia..
Sillä tarvisin vaa seuraa...



Pitkästä aikaa länttään yli liikaa selfietä sillä mä nyt vaan tykkää mun hiuksien väristä täl hetkel yli paljon!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti