keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

I like to keep my issues drawn

It's hard to dance with a devil on your back


Oon ollu aika erakko tän viikon..
En oo puhunu kellekkään ellei ne oo ite mulle laittanu viestiä tai soittanu..

Ollu vaa nii paskana näitten EDS kipujen takia.
Tänää sitte keppien kanssa pääsin vihdoinki neljän seinän sisältä pois.
Eka käväsin Oscarin luona.
Silläki taitaa olla jotain issueita..
Yritin auttaa sitä mut ei siit saanu oikee irti mitään..

Sit kävin ihan pika pikaa iipalla
Ja julppis ja iipa sit tuliki meille..

Huomen pitäs herää ajoissa Saaran polttareihin.. mul on vaa nii risti riitaset tunteet tästä... et..
Ja miten pääsen liikkuu aamulla...

Tässä ko ollu paljon aikaa mietiskellä nii oon oikeesti miettinyt ihan kaikkea!
Siis voi herran jestas..

Ehkä olis ollu kiva et olisin näinä päivinä saanu enemmän seuraa..
Tosin enpä ite kysyny..
Tai olisko ees musta ollu seuraks..

Koska ollu niin maassa ja ahdistunu!
Sillä ko nää kivut on kovat nii mun itsenäisyys katoaa melkee täysin!
Tarviin apua lähes kaikessa!
Sillä voimat ja nivelet ei kestä...

Pienistä asioista tulee niin vaikeeta.. saa edes maitotölkkiä ite auki..
Tai pidettyä lasia kädessä..
Joutunu juomaa juomapullosta sillä säästyy lasit ja sotkut..

Sain jopa vihdoin ja viimein soitettuu sinne lääkäriin.. sydänfilmiin ja sydämen ultraääneen..
Seki ahdistaa mua..

Taas alkaa pelot tulee esiin..
Ja ko tänäänki kattellu kuvia EDS:än aiheuttamista jutuista nii näin hampaista otetun kuvan..
Ja mä oon nähny mun hampaista painajaista joskus 2v sitte ja se onki ainot uni jonka muistan täysin !!

Oon jopa ehtiny miettii et jos jotai onki pieles ja ei oo mitään tehtävis..
Oon vaa miettiny kaikkii kamaluuksia sillä nää mun olot on ollu sitä luokkaa että..

Nyt voisin tähän laittaa kuvia mun fiiliksistä ja mitä ajattelen.. sillä kuvat kertoo enemmän ko tuhat sanaa...













it’s hard to dance with a devil on your back

Read more at: http://limitlesslyrics.com/ben-bruce-shake-it-out-lyrics/
it’s hard to dance with a devil on your back

Read more at: http://limitlesslyrics.com/ben-bruce-shake-it-out-lyrics/
it’s hard to dance with a devil on your back

Read more at: http://limitlesslyrics.com/ben-bruce-shake-it-out-lyrics/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti