torstai 21. huhtikuuta 2016

They don't know me 'cause i'm not here...

Mistä alottaisinkaan? Noh vaikka hyvistä asioista joita on täs ny ollu !! Lauantaina olin kummitytyn 5v prinsessa synttäreillä.  Ostin sille lahjaks pari my little pony DvD:tä sillä siitä on tullu nyt suskin lemppari.

Oltiin siel synttäreil joku pari tuntii ja sit lähettiin takas Hämeenkylään mun vanhemmille. Oli khyl pitkästä pitkästä aikaa pitää perheen kesken laatu aikaa sillä ville ei lähteny mukaan. Noh saunottiin ja syötiiin sushia nomnom~ 

Käytiin myös sitte äitin ja iskän kanssa muutamilla antsassa! Ja lauloin karaokee iskän kans! <3 noh lähettii antsas joskus klo 2 ja mentii sit ag:lle tilaa ruokaa  ja tultii meille syömää. Ko oltii syöty nii iskä ja äiti lähti joskus klo 3 meiltä takasi ajaelee Hämeenkylään (mun iskä siis ei juonu baarissa ko se oli kuskina c;) 

Sunnuntaina olis ollu ropetus mut ei menty villen kans. Ville tuns ittensä kuumeiseks joten itekää en sit jaksanu mennä.. En tiiä mul on jotenki menny into siihen ropetukseen... ihan vaa niitten ihmisten käytös mua kohtaa... aina kaikkien muitten tarpeet otetaan huomioon mut ei mun.. 
Joten en tiiä mitä teen sen suhteen.. tykkään siitä mut ehkä pieni loma siitä tekis mulle hyvää et löytäsin innostuksen uudestaan? 

Maanantaina ja tiistaina mä oon vaan ahdistunu ja kuunnellu musiikkia ja itkeny silmiä päästä irti..
Asiat joista ennen nautin saa mut vaan ahdistumaan.. 

Mut sit tiistai iltana jaksoin lähtee kämpästä uloski! Sillä lähin sit julpan ja iipan kans viettää iltaa ja päädyttiin hutturaan yksille.. kai se on ihan okei käydä tiistai yönä baarissa? 

Sit keskiviikko eli eilen oli ehk paras mut silti kamalin päivä! 
Lähen iltapäivästä Oscarin kans road tripille!! Oli hauskaa! Pyörittiin lohjalla, siuntiossa ja paikoissa joissa en oo ikin käyny! Ja käytiin Oscarillaki! 

Niil on nii paljon eläimiä! Koska se asuu keskellä ei mitään maatilalla sen vanhempien kans. Ja nein about puolen metrin päästä elämäni ekan lehmä vauvan joka oli ihan pari päivää vanha ja sen äiti! Sit siel oli hevosia, 3 koiraa , kanoja, lehmiä ja pari kissee! 

Mut sitko palasin kotiin kaikki oli huonosti... koska noh... mietin aivan liikaa... kaikkee ja mitä Oscar oli sanonu.. koska sil ei mene hyvin täl hetkellä.. 
 Ja sit vaa ahdistuin ja itkin ja paruin koko yön nukahdin joskus klo 8 ja heräsin 45 min sitte.. 

Ja nytki vaa iha helvetin paska fiilis ja voisin vaa vetää peiton takas korville ja jäädä tänne! 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti