maanantai 28. maaliskuuta 2016

Marionette

I'm a marionette, just a marionette, pull the string
I'm a marionette, everybody's pet 





Mulla on sellanen marionetti 
Nukke fiilis.
Ihan ko joku ohjailis mua naruista..
Alan olla sisältä päinki yhtä tyhjä ko marionetti. 

Huudan mun sisälleni
Ja sieltä vastaa kaiku takasin
Et ei siwläoo ketään enään.. 


Mulla on vaa sellanen tunne koko ajan,
Et ihmiset jotka on vedelly mun naruista että oon pysyny pystyssä on vaan jättäny mut lattialle likasena lojumaan. Sillä
Ne on kyllästyny muhun!

Mä oon se marionetti nukke joka on hylättynä ullakolla.
Sielä laatikossa minne kukaan ei ikinä kato.


Like a doll, like a puppet with no will at all
And somebody told me how to talk, how to walk, how to fall

Can't complain, I've got no-one but myself to blame
Something's happening I can't control, lost my hold, is it safe?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti