torstai 7. huhtikuuta 2016

So put a gun to my head and paint the walls with my fucking brain!!!!

We don't have to talk
We don't have to dance
We don't have to smile
We don't have to make friends
It's so nice to meet you,
Let's never meet again
We don't have to talk
We don't have to dance
We don't have to dance


Ootin tätä päivää nii innolla! Ja se pialttiin multa eilen...
Kaikki jutut oltiin jo sovittu..kyydit yms.. 
Niin eräät onki yht äkkiä sillai et "et sä ikin sanonu et lähetään jo perjantaina ja ollaan koko vkl" vaikka tasan oon hehkuttanu koko viikon koko asiaa... 

Mua just niin vituttaa se eniten et mulle luvataan kaikkee.. sit niit ei pidetäkkään... ja yritetään saada mun niskaani etten muka olis kertonu kaikkea.. vaikka oon.. tässä taas mä nään kuinka hyvin ihmiset kuuntelee mua... 

Mua tasan vituttaa täl hetkel nii paljon et tekis mieli lähtee yksin hämeenkylää ottaa viinat ja kaljat mukaan... 

Koska mä luulin et pääsen jo tänää helpottaa mun ikävää mun perhettä kohtaan.. äitin ja iskän näin viimeeks ystävän päivänä.. ja mun veljen ja siskon joulukuussa.. 

Täl hetkel oon vaa nii vitun vittuuntunu kaikkeen et mua ei kiinnosta mikään.. tai ketään.. 
Täl hetkel voisin vaa sekoilla kaikkee vitun paskaa.. 

Koska eihän mulla ja mun tuntemuksilla oo nähtävästi väliä? Onko se väärin joskus toivoo et joskus mun asioita ja juttuja otetaan huomioon? 

Joskus voitas vaa mennä mun pillin mukaan.. 
Mut ei.. se on näemmä liikaa vaadittu ihmisiltä... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti