keskiviikko 19. elokuuta 2015

MÄKÖ MUKA JO AIKUIEN?

Mulla on kauhee KAHENKYMPIN KRIIIISI!

No siis tosiaan täytän 4kk päästä eli siis joulukuussa 20v!!!!!
Tiedän että 20 v on vielä nuori jopa 25v on nuori...Mutta jotenki vaa tuntuu oudolta.
Välillä vähän hirvittääki etten oo enää 14v teini tyttö

 Minä 14v 
kyllä mulla oli mustat hiukset ja pitkään
Ja parin kk jälkee löysin pinkin hiuksiini ja en oo vieläkään
halukas ottamaan sitä pois !!!

Jep siinä pieniä kuva paljastuksia miltä
oon näyttäny teininä ja viel liikkunu ulkona tuon näkösenä. 
 Jos kerron totuuden nii noi kuvat oli parhaimmasta päästä sillä
niitä aivan järkkyjä kuvia en kehtaa ees näyttää tosin ne oli joskus sellasessa
maagisessa paikassa ko irc-galleria...jossa sillon mun aikanani kaikki teinit oli 
ja tutustu ihmisiin sen kautta itekki saanu aivan sika ihania ihmisiä mun elämääni
ja toisinaan ne jotkut ei oo enää.....surullista mutta totta 

Mutta tässä ko oon viikon aikana kuunnellu musiikkia nii se on ollu niitä vanhoja 
biisejä joita kuuntelin 8lk ja 9lk paljon eli noin 5 vuotta sitte.  
Näin pitkästä aikaa ko kuuntelee niitä nii onha ne iha helvetin hyviä vieläki! 


Voin käsi sydämellä sanoa että mun 8lk ja 9lk oli mun elämäni parasta aikaa mut samalla myös 
paskinta aikaa...
Selvisin silti peruskoulun loppuun ja amiksenki että tässä mä nyt ylpeänä kökötän
ja muistelen mistä kaikesta paskasta sitä onkaa noustu aina ylös..
Ja silti välillä tuntuu edelleen että jos jotain radikaalia tapahtuu nii pelkään 
että en pääse ylös enää..

Ehkä pitäis taas vaihteeks alkaa rupee miettimään paljon positiivisemmin!!
Mennä Peilin eteen ja olla siinä nii kauan että itse tunto on kohillaan.
Ja ottaa kehut vastaan ilolla eikä vittuilna ja sarkastisena vitsinä.

ja tässä mä tänään.. en oo hirveesti muuttunu siitä ko ollu 14v
ainoastaan hiusten väri... ja enempi naiselliset muodot tullu esiin 

En tiiä mut tänää on jotenki ollu harviaisen hyvä päivä
hyvä fiilis ollu koko ajan vaikka en oikeestaa oo tehny tänää 
mitää järkevää. 
Ehkä se johtuu siitä et tuol on ihana ilma ollu ulkona koko päivän!!!! 

nyt tähän loppuun vielä 
KEEP SMILING!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti