sunnuntai 9. elokuuta 2015

monster inside of me

Varmaan kaikilla on tällästä joskus ?
Jotain pientä tapahtuu ja se saa sun pään ja tunteet aivan sekasin...
Pää käskee tehdä toisin ko tunteet ja sydän..
Mistä sitte tietää että valitsee oikein?
oon tässä nyt jonkun aikaa miettiny enkä oo löytäny vastausta.

Mikään ei tunnu enää kivalta...tai hyvältä....
kokoajan ahdistaaa ja vituttaa...







Yksinkertasesti oma naama ja kroppa ei vaan miellytä...
Ja EDS:än tuomat jäljet...
Alkaa vaan täyttymään mun pää koppani kaikesta paskasta mitä ihmiset sanoo tai huutelee...

Viel parivuot sitte mul oli suthyvä itsetunto...
Enkä oikee tiiä minne se on hiipunu... en oo löytäny sitä takasin
Tahtoisin sen takas ja oon valmis tekee sen löytämiseen radikaalejaki muutokisa
sillä tää vaan ei voi jatkua näin...

Meinaa mun oloni vaikuttaa nii paljon moneen asiaan joihin en haluis sen vaikuttavan.
Mut esim. siihen että en voi mennä ulos edes ilman meikkiä...
Ennen menin iha minne vaan mua ei kiinnostanu mut nykyään pakko tälläytyä ja pälläytä..




Mun syvimmät monsterit vaa on ottanu vallan mun päässäni..
Luulin että olin päässy niistä eroon tai ainaki kuopannu ne niin syvälle
ettei ne pääsis tulemaan uudestaan...mut selkeesti en ollu kaivanu
tarpeeks syvää kuoppaaa....

En tiiä johtuuko tää siitä että oon nykysin kattonu vaan telkkaria.. sillä sielä on paljon laihdutus ohjelmia..
lehdet täynnä laihdutus paskaaa "näin laihdut viikossa 666kg" yms.. muutenki SOME pullollaan
siitä millanen täytyy olla... koska Fitness on saanu vallan koko maailmassa...
 Kaikkien on pakko olla fitness tyttöjä/poikaja..

 Tai sit voi olla et menneisyyden monsterit nauttiii kaikesta pahasta mitä ihmiset sanoo ja tekee..
ja päättää mun aivoissa et miten asiat on.. vaikka ei välttämättä ookkaan niiin..
 Mutta mä menen nyt peiton alle piiloon tätä ja yritän jotenki kasata itteni..





 KEEEP SMILING

6 kommenttia:

  1. Mul on ollut niin samanlaisia tuntemuksia mun ulkonäön kannalta.. Se on iha perseestä:c Muista että oot oikeesti kaunis ja ihana! Älä anna niitte monstereitte ottaa valtaa! Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww! Oot itsekkin todella kaunis äläkä anna kenenkää saada sua tuntee rumas yms. Sillä sitä se et todellakaan ole!!! Stemppiä itelles <3 keep smiling !!

      Poista
    2. Aww! Oot itsekkin todella kaunis äläkä anna kenenkää saada sua tuntee rumas yms. Sillä sitä se et todellakaan ole!!! Stemppiä itelles <3 keep smiling !!

      Poista
    3. Aww! Oot itsekkin todella kaunis äläkä anna kenenkää saada sua tuntee rumas yms. Sillä sitä se et todellakaan ole!!! Stemppiä itelles <3 keep smiling !!

      Poista
    4. ääääh!!! nähtäästi mun kännykkä on seonnu ko noin monta kertaa laittanu saman viestin XD

      Poista