keskiviikko 5. elokuuta 2015

Kuolleesta herännyt

Siitä on jo ainaki vuos...kun viimeeks tänne oon mitään kirjotellu.
Ja voin sanoa että vuoteen on sisältyny kaiken näköstä elämää mullistavaa.

Uskokaa tai älkää mä valmistuin 3 vuodessa vaikka täällä valittelin että menis 4 vuoteen.
Syy siihen että pääsin 3 vuodessa oli että aloin keskittyä ainoastaan kouluun että saisin kaikki muut kiinni joten sentakia tää blogi vähän niinku kuoli vuodeks mut nyt se herää kuolleesta!!!!!!!  



Sitte muutin pois kotoota ja pois kokonaa pk seudulta Nummelaan mun murun kans! kyllä ollaan vieläkin yhessä ja muutettiin yhteiseen kotiin!!!!!

Tosiaan välillä tää on ollu vaikeeta sillä taidan sairastaa koti-ikävää....Sillä en tunne täältä juur ollenkaa ketään ja kaikki kaverit on muualla.. 
Joten päivät menee mun uuden harrastuksen parissa eli Loomaamisessa kerron siitä pian vähän lisään.
Mutta siis tunnen täältä vaa tuon yhen pari kaveria joten välillä tunnen itteni hieman ulkopuoliseksi. 
Toisaalta täytän joulukuussa 20vee nii en haluu loputtomiinkaa pyörii vanhempien jaloissa. 
Ja tää muuttaminen on kasvattanu mua ihmisenä aika paljon ja huomaan itekki että oon aikuistunu vielä lisää.




LOOMAUS

nyt siihen mun uuten harrastukseen jonka alotin puolvuotta sitte about. 
Loomaus on siis sellasta että tehään sellasista pienistä kuminauhoista koruja ja 3d figuureja.
täl hetkellä mulla on pahvilaatikollinen loomikoruja.... oon laittamassa niitä myyntiin ihan vaan vinkkinä jos jotain kiinnostaa.
 tuommosia pieniä kuminauhoja loomit on.

loomeista tehty tiikeri

 tehny myös korvikset loomeista 

yks esimerkki käsikorusta 
käsikoruja mulla on pahvilaatikollinen tehtynä :D 


EDS

Sit viel pakollinen päivitys mun sairaudesta....
välillä tänkans pänniii eläminen tänäki vuon ollu jo parikertaa kepit ko jalka menny... 
Kivut on välillä nii tajuttomat ja lääkkeet ei enää hirveesti auta koska oon syöny niitä jo parivuotta...
elkää huoliko se on vaa mini sun junior vitamiini pilleri

Seuraavaan postaukseeen siihen asti :
KEEP SMILING



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti