keskiviikko 26. elokuuta 2015

Home is where the beer is

Tässä onki sattunu taas kaiken näköstä mistähän alottaisin....
No vaikka torstaista.



Torstai:

No torstaina kanke,sami ja jyri tuli sitte meille taas vaihteeks juomaan kunnes lähettiin
antsaan (meijän meno mesta).
Oltiin hetken keskenämme kunne sinne sitte tuli Julia, Ira, Katja, Heikki, Jouni ja Timo
Julia ja Ira otti mut yllättävän hyvin vastaan vaikka oon vaa Iran nähny ennen torstaita vaan kerran
Heikin lapsen ristiäisissä.
Torstai sai mut tuntemaan että mulla onki täällä kavereita ehkä muutama.
En ollu nii ulkopuolinen ko olisin voinu olla.
 Mut ilta meni tosi hyvin ja pitkästä aikaa mulla oli oikeesti hauskaa.

Lähettiin kotiin vähän aikasemmin ko muut sillä mulla tuli hirvee nälkä.
Mentii sit siihen baarin lähellä olevaan pizzeriaan jyrin kans sillä se tuli meille yöks.
No sanoin selkeällä suomenkielellä sille pizza tyypille että jauhelihapizza fetajuustolla ja kinkkupizza pepperonilla. No saatii pizat ja lähettiin kotiin... no kotona avattiin pizat ja oli väärät pizat...
Siin vaihees varmaa naapuritki kuuli kuinka vittuuntunu ja vihanen olin ja nälkänen....
Niin myös Jyri ja Muru....
Selvisin siitä ja menin nukkumaan. 


Perjantai:

No perjantaina sitte mun kaveri Karoliina tuli meille porista.
Alku ilta meni ihan hyvin juotiin meillä ja juteltiii tyttöjen juttuja ja saatiin hyvä idea
lähtee taas antsaan sillä sielä oli sillon karaoke.
No mentii antsaa ja törmäsin sielä Annikaan ihmettelin et mitä se sielä tekee ko se ei asu täällä päi
vaa espoossa. Sit se selitti et miks se oli sielä ja olin sillai okokok...
Mentii sinne karaoke puolelle sitte laulaa karaokee ja no siihen tuli ahdistelee joku aivokääpiö
joka ei ymmärtäny mistään mitään....
Sitte jonku aikaa oltii siinä ja sit sinne tuli Kanke, Pinde, Kimi, Heikki, Make? (en muista nimee) , sit oli viel joku uus Sami jota en ollu ikinä ennen nähny ja sit sen toisen tytön niimi tais olla Sanna? sit oli viel Hakkis.

Yhes vaiheessa kaikki muut oli röökillä paitsi minä (en polta) , Karoliina, Annika ja Kanke
oltiin siinä pöydässä ja se aivokääpiö taas tuli siihen ahistelee ja sanoin kiltisti että voiko hän poistua ystävällisesti. No se alko sitte jotain mutisemaan ja mulla ei pinna enää riittäny ja sanoin sitte suoraa kovalla äänellä että "voitko nyt lähteä vittuun siitä" ja jatko vieläki ja siinä me sit jonkun aikaa sana harkkaa oli kunnes se tajus lähtee pois siitä.
Sitte ne muut tuli paikalle ja olin sillai et teil jäi näkemättä mun eka "baaritappelu"
kaikki oli sillai mitä hittoo tääl tapahtunu oltas haluttu nähä. XD

No sit jonku aikaa istuttii Karoliinan kans siinä ja päätettii mennö laulaa no sinnekki tuli joku aivokääpiö...
Se otti Karkin mikin ja revin sen sille takas... no sit laulettii se jotai heilusiin takana ja ahisteli...
mun vika tikki oli siinä ko se korki ja mörrötti mun hiuksia.....
tönäsin sitä vaa ihan pikkasen ja jätkä kaatu ja samalla kaato pöydän ja kaikkee...
En oo ikinä ollu baaritappelus no nyt pääsin kahtee ihan tahtomatta.

Lauantai aamuna mut herätettiin suihkusta en sit tiiä miten sinne olin päätyny ja kui kauan olin ollu suihkussa
ja suihkupäällä..
Enkä nyt oikee tiiä et millaset välit mulla ja Karkilla on..
Sillä sen piti tulla meille si yöks ja kaikkee...
etittii sitä ja olin huolissani siitä koska en löytäny sitä ja sitte ko muru löys sen ja sano et "ollaan nyt menos meille et tuuksä" nii se oliki sillai et "emmä tuukkaa mä meenki Heikille"
Olin sillai kiva......mut joo Annika tuli sit meille yöks vaik sen piti mennä Heikille
en sit tiiä mitä draamaa siel oli ollu ? tai miks näin tapahtu...
Loppu peleis aivan sama mulle pääsin omaa sänkyy nukkuu :D


Ja nyt oon ollu sunnuntaista hirveessä yskässä ja nuhassa ja kuumeessa...
ja tää alkaa tympiii sillä mikään ei maistu miltää ja ko niistän nii tulee aina verta samalla.
toivottavasti tää lähtee pina pois.
Ja sit viel jotain hyviä uutisia !!!!! Muru pääs sinne neljännelle vuodelle!!!! se alottaa kai maanantaina !!!
Oon nii ilonen sen puolesta et jos se  nyt sais sen koulun käytyy loppuun sillä siltä puuttuu vaan nii vähän et se valmistuis! Yks työssäoppimis jakso ja pari jtn kurssia  sit se valmistuis.

Mut mä meen nyt nukkumaan joten öitäpä kaikille ihanaisille !!! :3

KEEP SMILING 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti