torstai 20. elokuuta 2015

It seems I'm losing something deep inside of me

Drown - Bring Me The Hrorizon

What doesn't kill you makes you wish you were dead.
Got a hole in my soul, growing deeper and deeper.
And I can't take one more moment of this silence.
The loneliness is haunting me.
And the weight of the world's getting harder to hold up.

It comes in waves, I close my eyes.
Hold my breath and let it bury me.
I'm not okay, and it's not alright.
Won't you drag the lake and bring me home again?

Who will fix me now? Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown.
Who will make me fight? Drag me out alive?
Save me from myself, don't let me drown.

What doesn't destroy you, leaves you broken instead.
Got a hole in my soul growing deeper and deeper.
And I can't take one more moment of this silence.
The loneliness is haunting me.
And the weight of the world's getting harder to hold up.

It comes in waves, I close my eyes.
Hold my breath and let it bury me.
I'm not okay, and it's not alright
Won't you drag the lake and bring me home again?

Who will fix me now? Dive in when I'm down?
Save me from myself, don't let me drown.
Who will make me fight? Drag me out alive?
Save me from myself, don't let me drown.

'Cause you know that I can't do this on my own.
(Woah oh oh oh)
'Cause you know that I can't do this on my own.
(Woah oh oh oh)
'Cause you know that I can't do this on my own.
(Woah oh oh oh)
('Cause you know that I can't do this on my own.)

Who will fix me now?
Who will fix me now?
Who will fix me now? Dive in when I'm down?

Save me from myself, don't let me drown. 



Tänää tuli sit herättyä ajoissa kerranki. 
Heräsin siihen ko murun kännykä soi ja sen kaveri Juunas soitti ja kysy et mitä me tehään.
No ei menny ko 15 min nii se oli jo oven takan tulos kahville ja pelaamaan murun kans ÄNÄRIÄ.

Taidan olla hieman kateellinen... jos oikeen myönnetään nii aika paljonki...
Sillä täällä käy vaan murun kavereita taino kai ne munki on..mutta silti ko ne tulee tänne meille nii
tunne itteni aina jotenki ulkopuoliseks...
Johtuen varmaa siitä että ne puhuu aina peleistä josta en tajua mitään...
Tunnen vaa itte yksinäiseks ja ulkopuoliseks...

Sillon ko muutto oli tiedossa nii mun frendit lupaili taas saman mikä sillonki ko muutin vantaalle...
"tuun sit heti käymää ko ootte saanu kamat laitettua" "voin tulla auttaa sua" yms... 
Nykyään ihmisille lupaukset taitaa olla hepreaa...
Mulle on ainaki pienenä opetettu et lupaukset PIDETÄÄN! 
Joten koska ite pidän aina lupaukseni tai pyrinsiihen nii ärsyttää ja otan itteeni ko ihmiset 
ei osaa pitää lupauksia.



Musta tuntuu pikku hiljaa siltä että mua ei pian jaksa enää kiinnostaa..
Koska alan jo pikku hiljaa tajuamaan että ei ketään muutakaan kiinnosta,
joten miks mua pitäis itteäni kiinnostaa?


Huutaen herää, toivo etten tuntisi ketään,
suljen silmät etten tuntisi enää.
Tunti tunnin perää, samat ajatukset,
muistoja et pääse pakoon, kamalat ajatukset
 
 
Mikään ei tunnu miltään mä oon turta,
elämä menee ohi niinku se ois vittu unta.
Keräilen sirpaleita niinku aina,
vittu mä en osaa muutakaa. 
 
 
 
Alan pikku hiljaa tajuta mihin suuntaa tää on menossa..
Enkä oikeestaan enää osaa auttaa itteeni.
Oon ollu tässä pistessä jo monesti..
 Ehkä mun ympärillä olis ihmisiä jotka haluis auttaa..
mut en osaa pyytää apua..
 
Yritän olla murun takii ja muittenki takii ilonen ja normaali.
mut sisimmässä se syö paljon koska haluisin vaan tän pois..
 
 
Ehkä oon vaa säälittävä ja angstin ja itken tänne blogiin mut..
en mä voi oikeen muutakaan...
Sillä mun on jotenki pakko..pakko saada nää tunteet pois mun sisältä..
mun ajatukset on nii sekaavia että tästä
postauksestaki tuli erittäin sekava
joten anteeks etten osannu tehä selkeetä.
 
 
 
 
 
KEEP SMILING 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti