torstai 16. maaliskuuta 2017

We all fall down Like toy soldiers


Forgo family, forgo friends
It's how it started, how it ends
I can't open up and cry
'Cause I've been silent all my life

I feel numb most of the time
The lower I get the higher I'll climb
And I will wonder why
I got dark only to shine
Looking for the golden light
Oh it's a reasonable sacrifice
Burn, burn, burn bright
Burn, burn, burn bright

Oh, I get dark oh and I'm in hell
I need a friend, oh but I can't yell
Yeah, I'm no good, no good to anyone
 


Mä oon yrittäny sivuuttaa ja tukahduttaa mun oman ahdistuksen.
 ja yritääny auttaa muita..
nyt vaan oma ahdistus ja muiden huolet painaa päälle.
Ja en mä ennen ollu tällänen.. rakastin olla muitten ihmisten kanssa.
Nyt vaan ahdistaa olla ihmisten kanssa..

Mun mielestä ei vaan ooo okei että et voi nähä sun parhaita ystäviä.
Silllä sua ahdistaa nii paljon kaikki asiat ja ihmiset et keksit aina jonkun
olemattoman teko syyn ettet voi nähä niitä tai jos näät nii koko ajan vaan mietit teko syytä
lähteä pois.

Mua ahdistaa kertoa asioita muille..
Vastaan kaikkeen että "hyvää kuuluu" tai jotain muuta ettei tarviin vaa alkaa selittellä mitään.
Tällä hetkellä oikeestaan ketään ei tiiä mitä kaikkee mulla on menossa.

Oon pitäny kaikkia pimennossa mun asioista.
Sillä täl hetkellä mulla on sellanen fiilis et kenelläkään ei ole aikaa mulle/mun asioille.

En oo pitkiin aikoihin sanonu mun oikeita mielipiteitä.
En oo ilmassu itteeni. Oon vaa tukahdattanu kaiken.

Enkä tiiä ehkä vaan se et lääkäreissä ravaaminen on mulle arkea etten jaksa aina mainita
jokaisesta lääkärikäynneistä vaikka ne onki ahdistavia joka kerta.
Enkä aina jaksa selittää kuinka oon kamppaillu nenäveren vuotoa vastaan.
 jep Eds ja anemia ei ooo paras yhdistelmä.




Mut eipä oikeestaan ihmiset oo ihmetellykkää et miks multa vieläki tulee nenästä usein verta.
Sinällään helpotus ettei tarvii taas selittää..

Tää kaikki ahdistus alko siitä ko kävin koulun psykologilla juttelemassa ja se haluaa että käsitellään yhdessä asiat mitä en oo käsitelly..
Ja no alettiin puhua talvesta 2012..
Sen jälkeen vaan ihmiset alkanu ahdistamaan
Ja osittain pelkään ihmisiä.
 Kai se on osa tätä prosessia ?





1 kommentti:

  1. Valoisampaa ja pelottomampaa kevättä toivon sulle - toivoa luottamusta ,että parempaa on edessä.

    VastaaPoista