keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Everything's falling apart




minä teen kaiken väärin
kaikki on minun vikani
minä en osaa sanoa
oikeita sanoja
enkä vaieta oikeissa kohdissa
minä olen kaiken pahan alku ja juuri
syy ja seuraus ja jokaisen huolen johdin
minun vuokseni maailma seisahtuu ja kyyneleet valuvat
minä olen hankala ja kai myös katala
minä olen viallinen ja väärä
minä olen syntynyt virheeksi
minä olen huono ja heikko
ja minun vuokseni turhaudutaan joka päivä
minä olen surkea ja hauras
minä olen ankea ja vaaraksi
antakaa se minulle anteeksi
ja sallikaa minulle minun epävarmuuteni 



Do you think about the end?
The words you say with your last breath
And the emiptiness in space



If you miss me, I'm just a phone call away. Please be strong, be strong for me. I need you to show me how to change the inside of me. For my heart, for their sake. Be strong, be strong for me!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti