torstai 18. elokuuta 2016

No matters..




 One day the shadows will surround me
Someday the days will come to end
Sometime I’ll have to face the real me
Somehow I’ll have to learn to bend
And now I see clearly









Pitäs varmaan oikeesti oppii puhumaan niist vakavimmistaki asioista..
Ja sanoo vaan suoraan miten asiat on..

Sain onneks kakistettua äitille ja iskälle ja villelle missä mennään..

Mun eds on taas romahdattanu mun kuntoani roimasti..
Eds on suomeks pahempi ko koskaan ennen..

unettomia öitä takana päivällä nukkumista..

Tuntuu vaan et kukaan ei kuuntele taas vaihteeks mua..
Mä kuuntelen AINA KAIKKIA.. mut jotenki taas vaihteeks
fiilis et mulla ei oo väliä..

Tuntuu et alan erkaantumaan meijän "jengistä"




koulu alko! Alotin Sisustus rakentaja puolella ja oon aika hyvin tutustunu niihin ihmisiin..
Osittain sieläki tunnen itteni kummajaiseks...
Ei nekään ymmärrä oikeen mua täysin..


Sain uuden lääkäri ajan syystä X (en voi siitä tääl sanoo koska en oo kertonu ko parille siitä)
Ja noh luultavasti muut saa ajan kans tietää
Mitä on meneillään!

Osaisinpa joskus myös kirjottaa niist ilosista asioista !

Mut jotain ilostakin on tapahtunu mun kummitätini tyttö! Mun lapsuuden ystävä! Mun ensimmäinen leikkikaveri joka ei ollu sukua mulle! Sai eilen piäänen tyty nyytin! ♡
Oli aivan syötävän sulonen! Vaikka näytti hieman alienilta vielä!

Lauantaina lähen himokselle kattoo arch enemya ja nightwishiä! Ja oon iha sillai omgomgomg ! Vois olla jo lauantai sillä ARCH ENEMY!! ♡♡♡



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti