tiistai 9. elokuuta 2016

Harder Than You Know

Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?



En oikeestaan enää tiedä mitä ajatella tai tuntea.
koko ajan pelko siitä etten oo tarpeeks hyvä 
pelko yksin jäämiseksi 
hylkäämisen pelko..
 koko ajan takaraivossa pullottaa mun suoniani päässä..

 Se et joku mun frendi ei pidä muhun hetkeen yhteyttä.. Yleensä siihen on ollu kyllä hyvä syy.. työkiireet.. opiskelu.. yms.. 
mut mun aivoni vaan kääntää sen niin että henkilö ei vaan halua olla 
enään mun frendi ja hylkää mut.. 

oon koko ajan takakiree.. suutun helpostii ja loukkaannun helposti asioista  mitkä ihmiset sanoo
vaikka tiedostan ettei ne sanois sitä pahalla.. kai? 

koska mun aivoni nyt vaa kääntää jä myllää kaiken hassusti.

Suutun ehk liian helposti tolle yhelle.. mut se varmaan vaa johtuu siitä 
että haluun vaa tietää ettei se oo hylkäämäs mua vaikka osaan olla rasittava..

koko ajan pitää olla saamassa todiste aineistoa ihmisiltä ettei ne oo hylkäämässä tai jättämässä mua!

mulla on yksinäinen olla vaikka mulla on paljon rakkaita ympärillä.
yksinäiseks mut saa tuntemaa mun aivot jotka ei osaa puhua tunteista ja mitä ne ajattelee..

toivoisin joskus et mun pää ja aivot olis ko videotykki!!! 
voisin vaan laittaa päälle ja näyttää muille mitä on oikee menossa mun päässä!



Not loving you is harder than you know
'Cause girl you're driving me so crazy


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti