keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Ahdistuksenmultihuipentuma

Mua ahdistaa ihan sikana..
Ahdistaa mun hiukset..
Ahdistaa mun naama..
Ahdistaa mun kroppa..
Ahdistaa raha asiat...
Ahdistaa mun sydän 


Tänää ollu muuten iha hyvä päivä! 
Julppis värjäs mun hiukset ja mä sen. 
Käytiin myös viemäs pinjan pupu 
Eläinlääkärille ja muutenki hengailtii pinjalla.

Nyt sit vaan ahdistaa kaikki.. 
Ja se ahdistaa eniten et mun äitin tila on huonontunu.. pelottaa et mitä oikeen tapahtuu..
Äiti laitto tänää viestiä siitä... 

Ja äitin viesti sai kaikki ajatukset pyörii päässä et mitä mullekkin voi käydä. 
Mun äiti siis sairastaa samaa sairautta ko minä..

Musta vaan alkaa tuntuu et eds controlloi meitä, eikä me sitä.
Välillä toivoisin et joku löytäs parannus keinon tähän tai ahdistukseen.. 

Täl hetkellä oon vaa täynnä huolta ja ahdistusta.. 

Ja meil olis huomenna ropee.. mut.. en tiiä huvittaako/haluunko/jaksanko jos mun oloni on tällänen.. 

Sillä mietin vaa näit kaikkii asioita..





1 kommentti:

  1. Voi rakas ❤ :c kunpa voisin jotenki helpottaa sun oloa... Muista että mulle saa laittaa viestiä tai soittaa jos siltä tuntuu ♥ olet ihana!

    VastaaPoista