sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Mä haluun pois ja mä haluu en


Mä luulin et asiat alkais vihdoin olee kunnossa. Ei olin väärässä! Mun ahdistus vaan pahenee pahenemista..
Ahdistaa nii paljon etten saa nukutuks..

Viime yönä sain nukuttuu pari tuntia ja neki oli armotonta kidutusta.. sillä näin vaan painajaisia..

Mä en enää edes tiedä mikä helpottais tähän oloon.. Oon jutellu julpan kans.. oon jutellu Villen kans..

En vaa kestä enää tätä ikuista stressiä ja ahdistusta.. ja siihen viel päälle kaikki EDS jututki.

Tiedän et mun ympärilläni on ihania ja rakastavia ihmisiä.. ainakin muutama..
Mut mä oon vaa niin täynnä tätä huonoa oloa..

Yritän parhaani mukaan ajatella positiivisesti mut nyt oon vaan tullu siihen pisteeseen että ei pysty!

Koska täl hetkellä romahdan..
En vaa pysty enää käsittelee näitä oloja..
Mun stressi ja ahdistus pahenee, pahenemistaan..

Täl hetkellä mulla on menossa joku henkinen burn out..
Tahtoisin viettää edes yhden päivän ilman stressiä ja ahdistusta.. tai muitakaan ajatuksia.

Olis vaan minä ja kunnon zen rauha mun sisälläni. Onko sellanen liikaa vaadittu?

Ja se ei helpota yhtään asiaa et sossus taas jtn säätöö.. että tiedän et pitää taas tapella vuokraisännän kanssa.. joka luultavasti irtisanoo vuokra sopimuksen tällä kertaa.. ja ainoastaan sossun takia..

Se lisää mun stressi ja ahdistusta ainaki 666%

Mulle tekis viikko kreikan saaristossa hyvää! Ei tarvis miettii mistään ja pääsis karkuun hetkeks aikaa todellisuutta ja sitä mikä on huonosti.

Mun pitäs yrittää saada tää stressi ja ahdistus vaan pois! Sillä ahdistus+stressi+unettomuus+EDS=Varma Sydän kohtaus...

Ehkä tän kaiken paskan takia ko haluun koko ajan vaan pois todellisuudesta et ko joku ehdottaa juomista nii vedän iha kybäl pään täyteen! Vaik ei olis rahaa oikeesti lähtee juomaan...

Esim viimeviikolla juotiin torstaina, perjantaina ja lauantaina..
3pvn putki! Ja nautin siitä koska 3päivää ilman ajattelua yhtään mistäään!



TAHDON VAIN POIS TÄSTÄ MAAILMASTA

2 kommenttia: