maanantai 29. helmikuuta 2016

World best two bitches♡

Mulla on ollu pienen pieni tauko tän blogin kanssa, sillä mun sisällä on menossa 3. Maailmansota!

Ja sentakii en oo voinu tänne postailla mitään. Olisin vaa haukkunu ihmisiä ja kuinka ne on paskoja...

Mut tänää mä sit päätin kirjottaa! Ei.. en siitä kuinka paskoja ihmiset on vaan siitä kuinka oon löytäny 2 maailman ihaninta ihmistä mun elämääni!!!

Pinjasta ja Juliasta on tullu mulle lyhyessä ajassa maailman tärkeimpiä! Ja sentakia välillä pelkäänki et paskan jauhajien takia menettäisin ne.

Niis tytöis on jotain jota en osaa selittää, sillä ne saa mut jopa nousee sängystä vaikka ahdistais ja olis nii paska olla!
Tiedostan sen et ko nään ne nii kaikki paska vaan katoo ympäriltä.

Oon nii ilonen ja onnellinen et oon saanu mun elämääni 2 tollasta ihanaa naista jota en olis vuos sitte osannu kuvitellakkaan.

Joten voin pikku hiljaa alkaa sanomaan että nummelassa on mun kotini!

Paskan jauhajia se varmasti eniten pyllyä kutittaa ja kirvelee , sillä mä oon tullu tänne jäädäkseni!



Keep SMILING

5 kommenttia: