keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Yksi huokaus vain, yksi yö, kuin koko elämä

Mun kivut on alkanu olee taas pahempia...
Lääkkeitä menee ihan mukavasti.
Nää oireet vaan pahenee..

Joka paikkaan särkee ja sattuu..
Sydämmessä koko ajan viiltävää kipua vaihteeks. Mun vasemman käden nimetön ja pikkurilli on vähän väliä puuduksissa...
Ja nyt illalla ollu pää hirveen kipee...


Sain kumminki tänää itteni raahattua kaikista huolimatta yksin salille ko julia ja pinja ei päässy...
Ei se ollu yksin nii kivaa... mutta tein kaiken mitä piti ja tein enemmänki...

Näitten eds kipujen takii alan taas mennä huononpaa suuntaa.. silttä tulee taas pelko perseeseen..
Et mitä jos en herääkkää huomenna? Mitä jos sydän pettääki?

Nyt ko salin jälkee vaa ollu ja yrittäny venytellä ja rentouttaa lihaksii.. nii kaiken näköstä on pyöriny päässä..

Myös numeroista on tullu mulle taas vaihteeks pakkomielle..
Sentakii oon täs viikon itkeny...
Haluisin käydä vaa'alla mutta en oo uskaltanu. Se pelottaa liikaa. Ja pelkään jos käyn nii numeroista tulee enempi mulle pakko mielle...

Oon jopa salaa selailli netissä kaikkii hulluja ja ns varmoja dietti ja laihdutus vinkkejä...

Sillä kaiken numeroitten ja eds hässäköiden ympärillä mulla vaan pyörii mielessä että OON VITUN LÄSKI ENKÄ RIITÄ TÄLLÄSENÄ KO OON!!!

Ja se ei auta asiaa että tietyt ihmiset kellä ei olis varaa arvostella mua nauraa mulle siitä, että oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja alottanu laihdutuksen!

Sillä jotkut tietyt ihmiset ei kestä sitä asiaa että laihtuisin.
En vieläkään tiiä et miks vitussa?
Miks kukaan ei ikinä oo mun puolesta ilonen? Mä oon aina kaikkien puolesta ilonen!!!!

Miks ihmisten mielestä on nii kamalaa jos en tahdo/jaksa olla enään masentunu ja ahdistunu..miks mä en sais olla ilonen ja onnellinen?

Miks pitää aina arvostella? Se et kaikki aina arvostelee ja moittii mua siitä on tullu mulle pakkomielle et jonain päivänä sovin niitten täydelliseen muottiin!!! Ja et jonain päivänä ne kadehtii mua viel enemmän!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti