perjantai 1. tammikuuta 2016

Joulu ja uus vuos ja kaiķkea siltä väliltä!

Heips taas! 
En oo kerinny kirjottaa mitään sillä joulu on mun kiireisintä aikaa vaikka en niin joulusta välitäkkään. Ja sain vihdoin ja viimein mun hius projektin valmiiks taas on harmaa mummotukka! ^^ vihdoin!!!



24.12 eli siis jouluaattona mentii villen isovanhemmille...taas.. ja taaskaan mun ruokavaliota ei otettu huomioon.. 
Sillä jouluruuat ei vaan uppoomulle ilman et oksentaisin..
Ei edes kinkku.. joten ainot mitä söin sielä oli hieman kylmäsavulohta ja leipää ainoat jouluruuat jotka on hyviä. 
Ja sen takia mua taas vaihteeks katottiin kieroon.. vaikka oltiin monesti sanottu et en syö mitään jouluruokaa ja mulle luvattiin jtn ruokaa mitä söisin en kumminkaan saanu. Noh sit ko oltiin syöty nii jaettiin lahjoja no sain vaan suklaarasian.. ja kahviteltii ja tultii sit kotiin.. 
Joulun pelasti se et pinja ja julppa tuli meille ja laulettii singstaria ja mentii yksille nediin.. en oo ikinä ollu baarissa jouluaattona mutta miksipäs ei? 

25.12 lähettiin aamusta mun vanhemille hämeenkylään! Vihdoinki! 
Ja olin tehny synttäri kakun mansikkakossu jelly shott kakun!!! Meinaa vietettii mun synttäreitä! Ja se kakku oli nannaaa!! Ja joona tuli kans sinne. Noh... olihan se ihan kiva nähä puolen vuoden jälkee..mut silti vähä suruĺlista..
Ennen oltii nii läheisii se oli ko veli mulle.. mut nyt en enää tienny mitä sanoo sille.. musta tuntu etten tunne sitä enää.. 
Ja viimeeks ko olin hämikses nii oli mun vaarin hautajaiset ja yritin nähä joonaa mut sit tuli se draama paska.. 
Mut saunottii ja pidin hauskaa ja aukasin paljon joululahjoja!

26.12 tantantaaa! Oli mun synttäri! Täytin 20! Uskokaa tai älkää ! 
Mut aamusta mun kummisetä ja mummo tuli käymää mun vanhemmilla ja tuomaa lisää lahjoja. Oli kiva nähä mummooki vähä ilosemmissa merkeissä ko vaarin hautajaiset. Ja no jussi ny oli perus jussi... sil on nii oma huumori jota en vaa välil ymmärrä. Sitte ko ne lähti nii mummi ja vaari tuli käymää tuomaa lisää lahjoja taino rahaa ne toi mulle. Ja illasta sit lähettii kattoo sitä uusinta star warsia!! 

27.12 tultiinki sitte illasta kotiin ja kankee tuli tuomaa meille joululahjoja! Me ei edes ostettu sille... koska se sano ettei osta kenellekkään mitään. Joka tapaukses se mulkero oli menny ostaa eille 2 uutta pleikkariohjainta O.O 


31.12 mentii viettää uutta vuotta pinjalle siel oli partyt jos oli kaikki ketä tunnen täältä. Ja sain myös paria isoo paniikki kohtausta ja aloin vaa itkee ja olla hysteerinen sillä mulla vaan on niin kamala raketti kammo. Toivon vaa ettei ketää sentakii pilannu fiiliksiä.. en ainakaa usko sillä meno jatku ko olin rauhottunu. Sit julppa ,iipa ja pinja oli menny ostaa mulle synttärilahjaks sellasen ehkä maailman söpöimmän hello kitty pehmolelutyynyn !!! Ja heikki osti mulle ykssarvis maskin ! X3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti