lauantai 23. tammikuuta 2016

Tyttö epäkunnossa

Selannu täs paljon kaikkee vanhoi päiväkirja tekstejä...vanhoja kuvia...
Nyt ko katon niitä tajuun et olin oikeesti sairas ja varmaa edelleenki..

Julppa kysy multa oikeesti semi hyvän kysymyksen tos yks ilta ko juteltiin wapissa... se kysy et "miks et heidi ikin hankkinu apuu ittelles?" Ja noh hetken mietin ja sanoin että "en halunnu tuottaa pettymystä mun vanhemmille ja mua pelotti"

Mut nyt ko oon pari päivää tätä kysymystä myllertäny mun päässäni, nii en vieläkään tiiä oikeeta vastausta..

En tiiä miks en oo ikin pyytäny apua ittelleni..

Ja nyt ko ollaan julpan ja pinden kan alotettu salilla käymään nii tiiän mun tavotteeni!

Mun tavote on samanlainen ko 3vuotta sitte heidi...



En tajuu tuossa kuvassa painan nipin napin ehkä 58kg ja pidin itteni läskinä ja rumana!
Ja nyt tekisin ihan mitä vaan et painaisin taas ns. Normaalin verran!!

Sillä tällä hetkellä oon ehkä hieman ylipainonen... ja entinen minäni jo olisin ollu hieman ylipainonen olis tehny jotain todella kamalaa... ja ne samat asiat pyörii munki päässä..päivittäin...



Tää kuva on otettu noin paripäivää sitten..ja kyllä mä huomaan eron..
Nykyään oon läski...ja no mun kasvot on aikuistunu niinko pitääki mutta...silti niin ruma..

Ja luulen et jos saan pudotettua nuo liikakilot pois niin näyttäsin ehkä melko samalta ko 3 vuotta sitten...

Mut tiiän jo täs vaihees ko alotan laihduttaa ja treenaa.. et mulle ei ikin mikään riitä...
En oo ikinä tyytyväinen...
Oon nähny sen jo..

Vaik pinja ja julia lupas mulle et ne yrittää tukee mua niin et ei menis taas överiks...
Mut se vaaan et eihän ne tiiä mitä mä kotona teen? Eihän?

Sillä ne päivät jolloin ei mennä salille on mun koti treenipäiviä jolloin teen niitä liikkeitä kotona mitä pystyn tekee kotiolosuhteissa.

Ja oon täs puol viikkoo itkeny ja kamppaillu... en uskalla mennä vaa'alle...
Tiiän että oon laihtunu hieman... ainaki mahankohdalta... mut vaaka on se mun pahin painajainen ja ne numerot...

Vaik mulla onki söpö hello kitty vaaka!



Keeep stop eating

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti