perjantai 15. tammikuuta 2016

Can I still get into heaven if I kill myself?

Miten sanoisin tän asian helposti??
Noh sossun takia mun asiat on päin vittuja... ja enkä tiedä että saanko aamulla häädön sossuntakia...

Mun kaikki asiat kusee ja mikään ei ole edes mun oma vikani vaan muitten...

Täl hetkellä kaikki asiat stressaa,ahdistaaa ja masentaa...

Haluisin vaan pois...

Tiistaina kävelin pinjalta kotiini mulla oli huono olla... kello oli 23:00 ko lähin kävelee kotiin..
Kävelin suojatiet päin punasia toivoen et jäisin auton alle...

Keskiviikkona käytii minä pinja ja julppa ostaa sali kortit.. joten ehk mulla on hyvä pylly vuonna 2666...

Tai sit ei ikinä...

Yritän vaa kokoajan ajatella kaiken positiivisesti...mut yritykseks se jää...
En jaksa enää edes yrittää...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti