sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Pois tästä maailmasta tuskasta taivaisiin uneksitko kuolemasta matkallas korkeuksiin?

Hyvä isänpäivä pilalla yhellä soitolla...
Vuokraisäntä....
Arvasin tän ko sossut sössiny...
Pitäis ens viikolla repästä jostain 2kk rahat tai muuten lennetää pihalle...

Nyt vaa toivoisin et raha kasvaispuussa...
Sillä tää on ehk maailman hirveintä...
Tiedostaa että oon kohta asunnoton...

Ja seki on musta riippumattomasta syystä...
Sillä hakemukset ja kaikki on tehty ajallaan.. mutta silti joku valtionsossutantta kussu mun asiat...

En tiiä enää mitä teen...
En omista rikkaita vanhempia jotka vois noin vaa maksaa mun 2kk vuokran...

Nyt tekis vaan mieli mun vikoilla 20€ juoda pää täyteen...
Stressaa nii paljon..
Mun naamastaki näkee et on hieman paljon stressiä sillä mulla on vaa finnejä sillon ko stressaan...

Haluisin pään niin sekasin et pääsisin pois tästä todellisuudesta...

Mut hei äiti kävi ostaa mun ehler-danlosii panacodeja...

Niillä kai pääsee sekasin jos juo alkoholia niitten kans?

Sillä jääkaapissa nököttää 4 kaljaa..
Ja kaupat on kiinni ollu tänää...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti