sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Jos olisin siivetön mut linnunkokoinen..

Salaisuuksia, salaisuuksien perään.
Valheita...jotka selvitän..
Mul oli hieno idea tälle postaukselle mut eilen kävi jotain mikä kääntää tän postauksen ylösalasjaympäri....

Mentii eilen ihan ihan illasta Kanken luokse. No aluks mul oli vitun tylsää kosla ne vaa pelas fall out 4..

Mut sit onneks Julia tuli käymää siel <3
Ja murun isä soitti sille ja ne puhu melkee 3h pihelimes... ok ne ei oo ollu tekemisis tai soittanu tai viestiny 2vuotee...

No pidin sit hauskaa Kanken Julian ja Samin kans...
Joskus hmmm.... 1 aikaa Julia heitti meijät antsaa ja oikeesti käytiin vaan yhellä!!!!!!

Ja vähän ennen lähtöä antsasta kotiin se yks kerto jotain mitä sen faija oli sanonu puhelimes mitä sen mummo oli sille sen faijalle sanonu....

Se pilas mun koko iltani.....
Tälläkertaa mä romahdin täysin....
En pystyny olee enää vahva...
Aloin vaa itkee siin baaripöydäs....
Mut ko menin vessaan pyyhkii levinneitä meikkejä ja räkästä naamaani...
Siel oli joku ihana random ihminen joka lohdutti mua ja halas ja sano et "älä enää ikinä itke saman asian takia"
Se anto mulle hetkeks voimaa kasata itteni ja mennä takas muitten luokse.
No hetiko istahin pöytää murruin taas...

En vaa enää kestä ja jaksa että mua arvostellaan mun ulkonäköni ja mun painoni takia...
Ton yhen mummon jonka oon nähny vaan kerran elämässäni seki oli ton yhen veljen häissä...
Ja en oo ikinä nähny murun faijaa jolle sen mummo oli haukkunu mua... lihavaks,läskiks,ja ylipainoseks.....

En vaa kestä enäää...
Mulla ei tulis pieneen mieleenkää arvioida ihmisiä ulkonäön tai painon mukaa et millanen se on...

Mut sit lähettii baarista ja itkin en voinu enää lopettaa...
Silmät punasina ja turvonneina
Rupesin hokemaan 10kertaa (eli piti mennä 10kertaaa sellanen lenkki ennenko tuun kotiin) 10punnerrusta , 40vatsaa...
10kertaa,10punnerrusta,40vatsaa...
10kertaa,10punnerrusta,40vatsaa...
En sanonu muuta...

Loppupeleis käveltio 2 kertaa se lenkki...
Jona aikana yritin puhuu kaikesta...miltä musta on tuntunu pitkään...

Itkin nii paljon että kävellessä en meinannu saada henkeä...saatika et mun itkusesta puheesta olis saanu edes selvää mut kai se jotain ymmärs... sillä se osas vastata aina siihen mitä sanoin...

Nyt mun päässäni vaa pyörii luvut..
25h.... syömättä...ei oo tarpeeks hyvä...
Söin nuudeleita jossa oli porkkanaa,maissia ja kanamunaa... oon syöny liikaa...

Tänää ko heräsin mun itkuni vaa jatkuu... sillä todellisuus alkaa valjeta kaikki valheet ja salaisuudet...
MÄ EN RIITÄ KELLEKKÄÄN OMANAITTENÄNI 
Mua vaan vertaillaan kaikkiin muihin...

Ton yhen mummo vertailee mua ton veljen vaimoon...
Sen vaimo on sellanen perfecto...
Se on laiha,näyttää elovenatytöltä,se on täys uskovainen,osaa laulaa,osaa piirtää,osaa tehä kaiken oikein... se ei varmaa sen koko elämänsä aikana oo kokenu yhtää pahaa monstreria...
Se on täysin päin vastanen ko minä....

Voisin kirjottaa kaikki tähän mikä mussa on vikana muitten mielestä..
Mut tää blogi sivukaan ei siihen riittäis.

Ootan sitä et joku tulee tänne kommentoimaan et "läski mikä läski" tai jotai muuta yleishyödyllistä...
Voin sanoo et turha vaiva...
Ette voi enää pahentaa mun oloani...

Keep 10 kertaa,10punnerrusta,40vatsaa..

6 kommenttia:

  1. Mitää?! Ei kukaan KUKAAN sais sanoa noin! Pistää niin vihaksi tollanen! Ääää voin vaa kuvitella miltä susta tuntuu... :c <3

    VastaaPoista
  2. Mitää?! Ei kukaan KUKAAN sais sanoa noin! Pistää niin vihaksi tollanen! Ääää voin vaa kuvitella miltä susta tuntuu... :c <3

    VastaaPoista