sunnuntai 3. marraskuuta 2013

"kuuletsä muutoksen tuulen?"



Oon ottanu itteeni aika lailla niskasta kiinni!

oon nyt ylittäny itteni ja suuresti! 
Olin Lauantaina Digiexpossa ja siel oli peli messut samassa
no siel oli kaikkii pelejä esittelyssä ja minä lauloin sielä julkisesti kaikkien kuullen
Singstar pisteeessä! KYLLÄ MIETTIKÄÄ MINÄ!!!!! OMG!!!!!!
En olis ikinä kuvitellu et laulaisin julkisesti yleisön edessä mutta eilen se tapahtui! :D
Ja olihan se kivaa ja tuntu mukavalta ^^



JA sitte tuossa torstaina sain järisyttävän päähän piston!!!!








KYLLÄ!!!!! blondi on poissa ja värjäsin sen violetilla!
Koska halusin jotain uudistusta sillä vuoden oli se blondi!

Joten oon saanu mietteitä kasaan osittain. Joka on hyvä asia sinäällään!
Voin keskittyy koulun käyntii ja itteeni! 



KEEP SMILING♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti