sunnuntai 17. marraskuuta 2013

possu,lammas ja kana



Oli khyll taas vaihteeks huisin kiva viikonloppu. Vaikka jouduinki olee aika paljon yksin Possulla ja Lampaalla.

Olin siis taas Nummelassa!!!!!!!!!
Lähin taas yllättäen perjantaina sinne.
Ja perjantaina meil oli jotan raksamiehiii vaihtamas meille uutta ämmistys juttuuu 
ja ko olin menosssa sanoo prätkähiirelle että oon lähössä nii sitte se yks raksamies vaa tokas mulle että "onpas tuuhee tukka" sit olin vaa sillai "kiitti" vaik mun teki mieli sanoo et "kiitti mut ei tää oo nii tuhee ko yleensä"



Rakastuin noitten yhtien vessaan!!! 
Siel vaa saa aivan täydellisiä kuvia nii hyvä valotus ja kaikkeee!!!!!!! 




viime yö kyllä oli todella erikoinen....
Eka heräsin siihen ko näin armotonta painajaista ja tuo yks herätti mut.
Seuraavaks heräsin siihen ko possu mottas mua täysii nenää vahingosssa!

Sitte heräsin siihen ko sen piti lähtee töihin nii se tuli sanoo heipsut.
Viimosena heräsin siihen ko Jessi koira mönki mun viereen ja rupes nuolee mun naamaa.

En oikeestaan tiiä mitä enää kirjottaa koska oli nii kiva viikonloppu etten voi ees sanoo!!!!

ÄÄÄÄÄHHH!!! mul on ikävä jo nyt niiit ihmisiä! 
Toivottavasti pian nähää♥

Ainii tosiaaan torstaina mulla meni hermo mun hiuksiiin ja päätin saksia mun pinkillä partaveitsellä sitä ja siitä tuli aivan uus kuten kuvista näkeee.


KEEEEEEEP SMILING♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti