tiistai 26. marraskuuta 2013

All The Small Things

So here I am I'm trying
So here I am are you ready

Come on let me hold you, touch you, feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always
(Come on let me hold you) Touch you, feel you
Always
Kiss you, taste you all night
Always



AAAAAAA!!!! pitkästä aikaa mulla on oikeeesti hyvä olla! 
Kiitos kuuluu eräälle tietylle ihmiselle. 
Se on auttanu mua tajuamaan sen että ei mun sairaus voi olla esteenä sille ettenkö
vois olla onnellinen.
Ja muutenki ihania ihmisiä ollu tässä mun ympärillä ollu tukena!♥

Tiiättekö sen tunteen ko on kova IKÄVÄ ettekä tiiä miten perin teijän pitäis olla? 
Ja kaiken huippu on et pitää odottaa enää pari päivää nii näkee taas sen ihmisen jota on ikävä.
Sit oon oottanu 4 päivää et nään sen!
En vaa voi sille mitään että mulla on ikävä sitä HÖMELÖÄ!!!!!!♥



I'll miss your laugh, your smile♥

Se vaan on ihana tunne mennä nukkuu sen hömelön kainaloon 
ja herätä siitä.
Tavallaan olin jo unohtanu kui hyvältä läheisyys ja halit tuntukaan
ja se et tietää et joku AIVAN OIKEASTI VÄLITTÄÄ!

Se hömelö osti mulle perjantaina kaulakorunki! JA SE ON AIVAN IHANA KORU!!!
En  jaksanu ottaa kuvaa siitä mutta etteköhän te viel joku päivä nää sitä.

Meen torstaina Nummelaan sen hömelön luokse ja tuun vasta sunnuntaina takas.
Joten joten viikonlopusta luultavasti tulee kiva♥
 
 
 
 




KEEP SMILING♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti