keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Muutosta elämään



Joulu meni ja tuli!
Oltii Villen isovanhemmilla viettämässä sitä.
Ja taas jälleen mul oli vaan fiilis etten kuulusinne. Toivon et ensvuonna mentäs sit viettää mun perheen kans sillä tää oli jo 2 joulu peräkkäin niitten kans.

Uus vuoskin tuli meni ja alko!
Tavallaan oli ihan kamala mut sit tsemppasin itteeni koko illan. Sillä päivällä mun sydän temppuili ja leposyke oli nii korkee ja mun kädet vaan täris. Ja ahdistus oli niin suuri. Ja muutenki ne raketit.. mä vaan pelkään niitä..

Noh sit ko oli enää pari metrii kotia nii siin vaiheessa jalat lähtee pois paikaltaa ja mätkähdin maahan. Nyt mulla on yllätys yllätys hirveet haavat vasemmassa jalassa ja oikeessa jalassa ihottumaa kinesio teipeistä.

Mä tein tavallaan kans uuden vuoden lupauksen!

Mun lupaus tälle vuodelle on se
Etten enää kaunistele asioita, en esitä et ne olis okei, sillä nii moni ystävä, ihminen, kaveri on sanonu et ne ihmettelee miks ne ei oo nähny ko nivelet menee pois paikaltaan tai mun kipukohtauksia. Se johtuu vain siitä että en päästä ketä tahansa mun maskin taakse.

Kaiken niitten vitsien, hymyn, iloisuuden ja auttavan ihmisen takaa on aina tuo tyttö joka kuvassa on.

Oon kyllästyny siihen että mua ei oteta tosissaan jos sanon et nyt olis huono hetki ja tarvisin kuuntelia..
Mut se menee yleensä siihet mä kuuntelen muita..

Miks mun tarvis olla vahvempi mitä oon?
Miks mun tarvii esittää?
Miks en vaa sais olla oma itteni?

Joten mun uuden vuoden lupaus on se et
Mun ei tarvii enään esittää!
Haluin olla vaan oikea mä!
Se jolla on lupa ahdistua,olla heikko ja olla jaksa matta.


Ja jos pitäis kiteyttää vuos 2016
Sanoiks. Se oli mun yks rankin vuos!
Mut samalla ilonen ! Onneks vuos 2016 on ohi!
Ja voin tehä paljon uudistuksia!


Kuten oon nyt jo saanu yhteen asiaan apua! Syömiseen! Kävin eilen ruokaterapialla.. se meni ihan okei. Seuraava kerta on 2kk päästä!

Tovi taas vierähti et kirjotan tänne..
Mut oon ollu kiireinen.. ja pakko ollu kokoo ajatuksia aika lailla et mitä tänne voin kirjottaa.. ja mitkä asiat jää vain mulle..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti