maanantai 16. tammikuuta 2017

Sometimes the fairytale don't have happy ending

Haluisin sanoo et asiat olis alkanu rullaamaan..
Oli asiat ehkä hetken aikaa sillai siedettävän hyvin..

Nyt vaan kaikki asiat pankkaantuu pakkaantumistaan. En saa enään mitään ulos.
Ihan ko olisin liian pienen häkin sisällä joka on unohdettu sinne kauas jonnekki unholaan.

Kun saan yhen asian suhk kondikseen nii en tiiä mikä siinä on et saan sit kahtakauheemmin paskaa niskaa takas.

Oon kans kauheesti pähkäilly ja itkeny mun kaveri/ystävyys sihteita..

Erään kans oon siin pistees etten oikeen enää tiedä mitä ajatella..
Tuntuu et oon joku korvike.
Muhun otetaan yhteyttä sitte vasta ko kukaan muu ei pysty näkemään yms.

Ja muutenki tuntuu et koska täl hetkel kaipaisin niit ystäviä eniten.. mut.. niit ei näy sillon..

Ja mun on niin paljon "salaisuuksia" mun elämästä mitä kukaan ei taas vaihteeks tiiä.
Asiat vaan paisuu ja paisuu ko kuuntelen kaikkia ja oon kaikkien ristitulessa..
Mut eniten mua painaa mun omat asiat.

Vuotta 2017 on menny vaja kuukaus ja mä oon jo iha valmis et millon täävuos loppuu..

Tänään tais olla se vika pisara.
Se ko sun keho ja mieli tuhoo sua sisältä ulos päin pikku hiljaa.. taino aika lujaa vauhtia.

Niin moni asia on muuttunu liian lyhyessä ajassa.. huonompaan..
Ja mä alan huomata sen.. onneks muut ei oo huomannu..

Tänäänki ko tulin kotiin..
Mä tiedostan jo nyt et mun täys romahtaminen on ihan näillä nurkilla.

Tää häkki alkaa olee niin pieni etten enää saa henkeä siinä.

Vaikka kuinka oon yrittäny raottaa sitä häkin ovea et joku ees huomais että tarviin niitä.
Mut se on ollu turhaa..

Ehkä se kans on mun omaa tyhmyyttäni sillä en osaa semmoista ko puhe taito..
Osaan vaa kirjottaa kaiken ulos.

Mut kirjottaminen  ei oo sama asia ko et saa sen puhuttua ulos.. se ei tua samaa ns puhdistuksen tuntua ko puhuminen.

Tuntuu vaan et kaikki vähättelee mun asioita ja olettaa et olisin kamalan vahva yleensäki kaikki sanoo "oot kamalan vahva ko oot selvinny noin kamalasta sairaudesta"

Mitä jos en oikeesti oo vahva?
Mitä jos en haluu olla vahva?

Mun vanhat monsterit tuntuu tulevan vaa pintaa.. ja tuntuu et sekä vanhat ja uudet monsterit saa vaa vallan mun pääni sisällä..

Mä vaan oon loppu..
Ja sit vaa mietin et onks tää mun loppu?


                           Päivän lääkkeet



2 kommenttia:

  1. Ei tarvitse olla vahva, mielestäni on rikkaus näyttää heikolta.. Ja mitä kirjoittamiseen tulee on hyvä että voit edes tehdä niin.. Varsinkin jos puhuminen on vaikeaa..

    VastaaPoista