perjantai 12. helmikuuta 2016

Ehler-danlosin syndroomaa ja unettomia öitä




En oo vaihteeks nukkunu.. neljä yötä putkee on nyt menny ilman unia.
Ensin en nuķkunu 2 yöhön selän ja jalkojen takia, sillä mun selkä oli nii kipee et en pystyny kävelee tai nousee sängystä ite. Noh viime yöt taas sydämmessä ja rinnassa koko ajan jäätävä viiltävä kipu.


Ja sitte ko oon facebookkiin laittanu etten oo nukkunu. Ihan vaa sen takia että ne ihmiset jotka kaipailee mua nii tietäs että saatan olla hiemn ärtyneen ja etäisen olonen..koska en oo nukkunu ja nää kivut on asteikolla 1-10 nii 666!!


Sit sinne tulee ihmiset sillai tyylii "en mäkää oo nukkunu 5 vuoteen" sit kysyn et "miks et oo nukkunu?" Ja sit vastaus tyylii on "koska pelaaa yht superduperhyvääpeliä" että anteeeks MITÄ? Tekisin mitä vaan et nää kivut loppuis ja et voisin nukkua..


Ja mä tässä päätin et jos tää jatkuu viel maanantaina nii sit mun on pakko mennä lääkäriin. En vaan kestä enää tätä väsymystä ja sydänkipua.

Eilenki ko Julppis ja Kankee oli meillä nii mun oli pakko heittää läpäl et "mä vaa oikeesti venaan sitä et pian kuulahdan tohon maahan ja kuolen" sit Julppis sano et "Heidi jos sä nyt kuolet nii mä hirtän sut ja en puhu sulle ikinä mitään ja kaadan sun hautakiven" sit vaa tokasin et "no hyvä sit voitte tulla kanken kans ristipissalle mun haudalle et kukat sais ees jotai kostuketta"

Mulla alkaa olla nii huonot olot et mun on pakko heittää vitun huonoo läppää tästä..
Koska muuten taas romahdan.. Ja pelko koko ajan persees nyt ko taas joutunu vitusti syömää lääkkeitä et jään taas koukkuu niihin..

Sen takia yritän viimoseen asti joka päivä kestää tätä etten ottais lääkkeitä, mut nää kivut on nii koviat et siihen menee vaa hetki etten kestä ilman lääkkeitä.

Mut nyt jotai ilosempaaki!!
Tänää on Pimpulan syndet!!!
Pelkkiä tyttöjä ja hyvää safkaa!!
Teemana on ällösöpö pinkki! Eli sovin kerranki jonnekki täydellisesti!


Keep smiling...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti