tiistai 8. lokakuuta 2013

miiiuuuuwww~







Huhhuh!!

pikku hiljaa alkaa onneks hellittää nää koulu hommat! 

VIHDOIN!!!

enää pitäis tehä 2 jotain enkun esitelmää ja koe torstaina et siihn pitäis lukee!

Oon muutenki ihan tyytyväinen mun arvosanoihin mitä oon ny saanu!!!!
Kerranki tuntuu et koulu sujuu melko hyvin.

Lukuun ottamatta sitä et meil alko työssä oppiminen ja EI, EN SAAANU PAIKKAA MISTÄÄ!!!
Enkä oo vielä luovuttanu! kyllä mä sen vielä saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan jostain!!!!!!!

Ja anteeeks etten lisää tähän omaa pärstää sillä mulla on vieläki silmätulehus..
Ja joudun käyttää silmätippoja ja semmosta ihme silmävoidetta yöks O_o

Ja sit mua ärsyttääääääää!!! :D 
Mun hiukset taaas vaihteeeeks! :D 

Ja et yks ihminen ei enää puhu mulle kauheesti :0
En tiiä oonko ite tehny jottaiii vaiii mistä kenkäpuristaaa D:
ennen puhuttii joka päivä ja nyt kuukautee toi mörriäine 
ei oo puhunu melkee mitää.
Jos laitan lärvikirjassa viestiä ja se on online nii se silti vastaa
miljoooona tuntia myöhässä D: 
tai sit voi olla vaa et sitä ei kiiinnnosta puhuu mulle tai jotai en tiiä O___O 

SIT AAAAAAA!!!!! OOON RAKASTUNU KUIVATTUIHIN LUOMU BANAAANI LASTUIHIN<3 aivan saaatanan hyviä! suosittelen kaikille lämpimästi!

JA ENSVIIKOLLA ON SYYYS LOMA<3 
joten ihmiset ilmotelkaaa mulle jos haluutte nähdä syyyslomalla :3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti