maanantai 22. toukokuuta 2017

Taivaan hiljaisin tähti sammuu..



Tämä on kirje teille rakkaat,läheiset,tutut,puolitutut, kaikille ketkä kokevat kuuluvansa jotenkin mun elämään.

Hei!
Olet ehkä huomannut viimeaikoina etten ole ollut oikeen omaitseni. Ei, eikä se johdu sinusta.
Minulla on ollut kova stressi päällä ja muutenkin huono olla jo pitemmän aikaan.
Olen muuttunut.. paljon.
Niin sairauden takia kuin uudelleen puhjenneen kroonisen masennuksen myötä.
Ite vihasta on tullut niin suuri että itkettää kävellä yksin kaduilla miettien että kaikki ajattelee samoin minusta kun minä itse.
On vaikea puhua mistään sillä tunne sisällä sanoo ja kertoo että kaikki on turhaan ketään eivälitä.
Halusin vain tulla pyytämään anteeksi.
Anteeksi kaikesta.

-minä jonka tiesit jo menneen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti