torstai 2. kesäkuuta 2016

pelastusrenkaita ei kaikille anneta



 She was meant to be wild
He was nearly a child
But they only could feel each other
They were paper and fire
Angel and liar
The devil of one another

Then they were thrown to the ground
With a terrible sound
Just like somebody broke a heart






Mulla on tosi ulkopuolinen fiilis taas vaihteeks...
Musta vaan tuntuu et hetiko kerron ja olin täysin rehellinen
nii ihmiset on sen jälkee otta muhun suuresti etäisyyttä..

En vaa sais olla rehellinen mun tunteistani muille sillä näin siinä
sitte käy..
Lähin jopa viime lauantaina äiteelle ja iskälle koska tuli vaan fiilis ettei
mun seurani nyt vaan kelpaa muille..

Ja suunitelmissa olis lähtee täs jossain vaihees viikoks taikka kaheks takas äiteelle ja iskälle
ko Claudia tulee suomeen (Claudia siis on mun siskon tyttöystävä joka asuu Kanadassa)

Eilen meni koko päivän siihen et värjäsin ittelleni avaruus hiukset!!!! <3
4 eriväriä liukuna sinistä lilaa pinkkiä ja punasta..
vaik näist ei tuullu ihan sellaset ko piti nii nää on ihan kivat mä tykkään

Tänää aattelin käydä samalla alkossa ko käyn kaupassa sillä
aattelin tänään vaan kuunnella MUN ÖRRIMÖRRI musiikkia ja juoda!
JA OLLA OMA ITTENI!!!!! ILMAN MITÄÄN ESIRIPPUA JA NÄYTELMÄÄ!!
Sillä nähtävästi ihmiset ei osaa hyväksyä sitä millanen oon..

En mä oo valinnu tätä kaikkea.. näitä hirviöitä... näitä monstereita jotka mun päätäni kiusaa..
Hukuttaisin ne mielelläni mutta ne tietää miten uida.. kellua.. ja selviytyä..
Pelastusrenkaat ei oo vieläkään mua pelastanut.. sillä köysi katkeaa aina liiasta painosta..
Pääsen pinnalle mutta hukun kuitenkin..

Haluisin sellasen oikean ystävän joka ei tuomitsis mua mun tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.. sellasen ihmisen jolle voisin vaan kertoa kaiken..
Kaiken mitä mun salaisten ovien takana on..
Kaikki ajatukset..



 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti