maanantai 6. kesäkuuta 2016

Don't you know, don't you know True friends stab you in the front?


Her feelings she hides.
Her dreams she can't find.
She's losing her mind.
She's fallen behind.
She can't find her place.
She's losing her faith.
She's fallen from grace.
She's all over the place



En oikeen tiiä miten alottaisin kertoo näit asioita..
Alotan nyt sit vaik siitä et olin odottanu lauantaita innolla koko viikon..
Siitä piti tulla yks parhaimmista päivistä/illoista.
Toisin kävi!!!!!! Siitä tuli mu eämäni kauhein päivä..


oon vaan niin pettyny taas vaihteeks ihmisiin..
luottamus kriisi taas vaihteeks joihinki ihmisiin..
Miks ihmiset tekee näin?   

Muutenki vaikee ollu puhuuu ihmisille ja sillai nii 
nyt sitte taas tämmönen tähän väliin...
tuottaa helvetin moisen taka pakin siihen et pystyisin puhuu ihmisille..




 I'll stop hoping stop wishing
stop singing stop living
Stop, I'll stop

I'll stop moving stop breathing
Stop thinking stop living
Stop, Just stop 


Ja sit tähän päälle viel et käydään lukee MUN FACEBOOK
viestejä.. jotka onhenkilökohtasia...
Näin hyvin muhun myös luotetaan... 

En vaa kestä tätä et mulle tärkeet ja rakkaat ihmiset käyt äytyy näin
mua kohtaan.
Tuntuu vaan et kaikki olis jotenki liittoutunu mua vastaan..
että mulla ei sais mennä hyvin   sitä hyvää kesti pari päivää..



 I'll be forgotten in time
no matter how hard I try
I'll be a wasted life
So this is my goodbye
Wake me when I
have the courage to die
Cause I'm too scared to try
I am a wasted life
So this is my goodbye


Täs mä taas mietin et mkiks mä oon niin kiltti kaikille ko 
mua satutetaan kuitenkin..
loppujen lopuks oon niin täynnä kaikkee paskaa että
en vaa jaksa välitää.. 

What's wrong, what's wrong now? Too many, too many problems.

koska kun asiat meni miten meni lauantaina nii äiti ja iskä tuli hakee mut 4 aikaa aamulla
pois nummelasta... olin sielä sitte lopun yön ja sunnuntaina sitte kävin kattoo mummoo pitkästä aikaa... 

nyt vaa oon nii ahdistunu et voisin vaa itkee koko ajan..
en tiedä mitä miettiä tai ajatella kaikesta tapahtuneesta..
oon niin paskana tästä kaikesta et mul on koko ajan kylmä ja väsyttää ja uupunu olo et  voisin vaa
koko ajan nukkuuu..



And now you know, now you know
True friends stab you in the front

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti