sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Toiset päivät ovat parempia kyllähän sen ymmärrät?

Maanantaina meil oli 2 vuosipäivä murun kans. Noh eipä me sitä sillon vietetty ko Kanke ja Juunas tuli meille viettää ilta. Oliko yllätys?....ei ollu.
Mut sit tiistaina tilattiin pizzaa ja katottiin leffoja. Joten tiistaina tavallaan vietettiin 2 vuosipäivää.

Keskiviikkona meil oli piään muotonen tytyjen ilta pinjalla. Meit oli siel minä,pinja,julia ja sanna. Ja no juteltiin kaikkee maan ja taivaan väliltä. Oli erittäin kiva ilta. Ja jatkettii viel iltaa sit meillä julian kans ko se sit tuli meille viel hetkeks juttelee kaikesta.

Torstainaki mulla oli menoa ja tekemistä menin iipalle värjää ja leikkaa iipan ja julian hiuksia ja näin myös nuutti-vauvaa. Harvinaisen sulonen tapaus oli nuutti...mutta enemmän mä olin iipan kissejen perässä. Sen kissejen nimet on Mörkö ja viuhti !

Lauantaina oltii murun kans iipan ja villen tupareis..olihan siel kivaa.. tosin ehkä mun pitäs vähentää juomista sillä.. taas menin sekoilee jotain ihan paskaa.. ja en muista kaikkee illasta... tiedän vain että menin tekee jotain vitun typerää... ja pelkään et se tuhoo kaiken... ja et kierre alkaaa taas...

Mutta ehk välil jotai ilosempaaki tekstiä.
Taino yritän kirjottaa...
Vätjäsin tossa viimeviikolla taas hiukset...
Eli ei oo enää pinkkililoja hiuksia vaan taas on blondipinkit hiukset. On se jännä kuinka pompkn koko ajan noitten kahen välillä xD



Ja tossa yks päivä koittelin piiiiiiitkästä aikaa mun peruukkiani.
Ja oon täs miettiny et ennen olin niin itsevarma et uskalsin käyttää sitä julkisesti kaikkialla.. nyt en uskalla lähtee sillä mihinkää...
Mut mun tavotteena on saada itteni kuntoo tavalla tai toisella..

Josta päästäänki kategoriaan salilla käymiseen.. kyllä luit aivan oikein!! Meil on julian ja pinjankans ollu puhetta et alettais käymään salilla tammikuussa. Mä oon niin tosissani tän kans pitää vaa kattoo miten mun nivelet kestää..
Ja et ottaako julia ja pinja mua mukaan.


Näin lopuks voisin sanoo että mulla on ollu yli sosiaalinen viikko kerranki!!
Kerranki mua ollaan pyydetty juttuihin mukaan,ettei tarvii vaa masentuu ja ahdistuu himas jossa seinät rupee kaatuu niskaan.

Ehkä mä salaa toivon lisää tälläsiä viikkoja et en olis koko ajan himas nököttämäs... sillä huomaan et ko oon ollu sielä täällä mun on parempi olla. Parempi olo ja fiilis..

Ehkä himas nököttäminen on vaa syy mun huonoon oloon? Tai se et ko oon ihmisten kans nii täytyy piilottaa paska olo nii hyvin et se tulee takas vasta seuraavan päivän ko taas nökötän himas...

Keep smiling !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti